NA: Rolex Sea Dweller 126600 bij AD zonder wachtlijst

Zonnige woensdag, ik denk waarom ook niet, ik ga de AD bellen en brutaal vragen of ze een Sea Dweller hebben liggen. Met de achterliggende gedachte, een Submariner hebben ze toch niet, misschien is dit het model waar minder mensen naar vragen.

Tot verbazing geen enkele irritatie over de telefoon, zuiver vriendelijkheid, ondanks dat ik waarschijnlijk de 10e beller was die al het moois van Piaget, Zenith en JLC negeert voor een SS sportmodel van het voor voor de hand liggende merk.

Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ze bij een ander filiaal een exemplaar hadden liggen, ze deze voor mij zouden over brengen, en ik het horloge de volgende dag op mocht komen halen. Het exemplaar was namelijk gereserveerd voor een man in het buitenland, die waarschijnlijk de komende drie maanden toch niet kon komen.

Afijn, op de dag zelf merkte ik wat argwaan of ik niet blufte, en wel degelijk degene was die op het horloge aanspraak mocht maken. In deze bijzondere Corona tijd was het leeg bij de juwelier, en hebben ze me ontzettend veel tijd gegund om het horloge te passen. Na wat spanning over het mee mogen nemen van de omdoos, ben ik de deur uitgelopen als gelukkig nieuwe eigenaar:

Volgende maand gaan we zuinig doen, want na een aantal weken geleden ook een IWC van Rob overgenomen te hebben, is het nu wel even klaar.

128 likes

Proficiat! Mooie dikke duiker :+1:t2:

Haha mooi ding man! Gefeliciteerd :slight_smile: maar waarom mocht je die omdoos in eerste instantie niet mee dan? Het moet toch niet gekker worden…

2 likes

Gefeliciteerd, geniet er van. :+1:t2:

WoW Ja super mooie duiker!!
Staat ook nog op mijn verlanglijst.
Moet nog even sparen.
Gefeliciteerd
Zijn oude broertje ook mooi!

6 likes

Gefeliciteerd, super gaaf geniet er van !:+1:

Prachtig!

Leuke duiker. Gefeliciteerd. :surfing_man:

Van harte zeg!

Gefeliciteerd! Erg mooi horloge. bij welke AD heb je deze gehaald?

Regels komen van Rolex, heb ik me laten vertellen, maar ook de winkel doet het liever niet. Beide vanwege de angst voor resellen. Zo mocht ik de stickers, nadat ze eraf waren gehaald, ook niet meenemen.

1 like

Haha wat een gekte toch ook he… achja. Achter je laten en genieten!

maar je hebt de omdoos wel meegekregen? Was bij mij geen probleem namelijk…

Omdoos wel meegekregen uiteindelijk. Volgende keer ga ik dat wel veiligstellen voordat ik betaal :wink:

2 likes

Ik heb laatst een Tudor gekocht bij een ad. En kreeg de omdoos ook onder geen beding mee. Inderdaad regels vanuit Rolex/Tudor. Niet dat ik aan resellen denk, maar wel vreemd dat jij hem wel mee krijgt (het zij je gegund overigens)

Wauw, gefeliciteerd en veel plezier met je NA! :heart_eyes::+1:t2:

Mooi! Het is je gegund. Veel plezier ermee

Gefeliciteerd :+1::+1: prachtig zijn ze :ok_hand::ok_hand:.

Top! Lekker snel geleverd!

Bedankt iedereen! Het is een specifieke hobby, waar zeker niet iedereen de heil van in ziet, wat mij jullie appreciatie des te meer doet waarderen!

2 likes