NA Rolex sub

Na iets meer dan 3 maanden op het forum is het dan zover mijn eerste Rolex. Mede door jullie advies in Mei jl een rolex voor mijn echtgenote gekocht. Een date met roze wijzerplaat.
Ik was tot op dat moment een pure omega type.
Maar de wederhelft heeft er zoveel plezier van dat het ook bijna begon te kriebelen. Dus besloten dat ook ik een rolex wilde hebben.

Vanaf dat moment ben ik uiteraard continue gebeld door zowel Gassan en S&C of ik een stalen sub no date wilde kopen. De vitrines liepen over en ze kregen de horloges nergens verkocht. :sunglasses: Ik wilde wel graag maar anderzijds solidair met jullie. Dus ik heb hem niet bij de AD gekocht. ( sta gelukkig nog wel op de wachtlijst :disappointed_relieved:)

Hier op het forum rond gekeken, op Chrono en uiteraard bij de door jullie aan geraden grijze handelaren. Uiteindelijk na na even zoeken geslaagd in Rijnsburg. Graag wil ik jullie voorstellen aan mijn eerste Rolex.


Gemoedelijk samen in de winder.

103 likes

Gefeliciteerd met deze topper :+1:

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtig, voor mij het meest comfortabele horloge dat ik heb. Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Leuk stel!

1 like

Gefeliciteerd! Heerlijk icoon! :ok_hand:t2:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd!
Groeten van een broertje aan de sushi.

3 likes

Laat je partner ook de sub proberen, kan je misschien direct op zoek naar een derde kroontje.

Knappe combo.

1 like

Ik sta gelukkig nog op een wachtlijst :sweat_smile::laughing:

Yep, maar jij niet alleen.

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Mooi! Proficiat. “Slechts” 3 maanden zeg.

1 like

Smakelijk… een Zwitser die Japans eet.:sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze schitterende Rolex!!
Kordate schoonheid voor om de pols!!
Ik wens je er dan ook een glorieuze tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi hoor enjoy!

1 like

Mooie duo zo!

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Van harte. Met de Explorer 1 de mooiste voor iedere dag vind ik. :+1:

1 like

Wat een prachtig horloge man! Van harte gefeliciteerd!:sunglasses::+1:
En die Date van je vrouw is ook prachtig! Mevrouw Klokkengek heeft exact dezelfde met pink dial.:slightly_smiling_face:

2 likes

Zie je wel over smaak hoef je niet te twisten…🖒

1 like