NA Rolex Submariner 116613LB Factory Diamond Dial

Hi allen! Hierbij onze nieuwste aanwinst. M’n vriend had nog geen goud stalen model en zocht een keer iets opvallend. Hij houd van diamanten dus zijn we voor een goud stelen Sub gegaan met factory diamonds. Omdat deze niet meer worden gemaakt hebben we een tijdje zitten naar een goed exemplaar op Chrono. Uiteindelijk een full set gevonden uit 2012 in een zeer goede staat :smiley:

De diamanten zijn heel subtiel en dus moeilijk op de foto te krijgen haha.

56 likes

Ik vind het wel lekker staan! Van harte met jullie nieuwe aanwinst.

1 like

Dankjewel! Lekker zomers kleurtje vonden wij.

1 like

Gave Submariner en een hele vette zomerklok! :+1:t2:

1 like

Mooie combi zo met goud en blauw.

1 like

Gadverdamme man…

Wat is dit een onwijs lekker horloge zeg :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Lekker hoor. :heart_eyes:

1 like

Prachtig, veel draagplezier, :+1: :+1: :+1:

1 like

Ik moet opeens denken aan gevleugelde uitspraak uit een undercover programma: “Viiieeeesssssss Patrick”.

Wat ik eigenlijk wil zeggen: Wat een prachtige klok, ziet er heel mooi uit.
Gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst.

Overigens heb ik hier ook een tijdje naar gezocht, helaas ben ik in Europa voor een normale prijs nooit een goede tegengekomen, uiteindelijk heb ik iets anders gekocht.

Nu ik er weer 1 zie, in deze staat, begint het wel weer te kriebelen…

2 likes

Hoe werkt dat dan, zo een ‘we’ aanwinst? Jij betaalt en hij draagt? :wink:

1 like

Ik hou d’r van! Heel erg mooi! Enjoy!

1 like

Dankjewel!

We hebben ook lang moeten zoeken. Uiteindelijk stonden er twee te koop in Europa waarvan we een voor een redelijke prijs, die hebben we meteen gekocht. De ander staat in Europa ook niet meer te koop :frowning:

Haha, dat verschilt per model. Meestal doen we 50/50 maar in dit geval betaalde hij en dragen we het samen. Vorig horloge had ik gekocht en dragen we ook samen. Alleen heeft hij hele smalle polsen, dus deze Sub en de Seadweller die we hebben kunnen we makkelijk samen dragen, bij de andere moeten we de schakels eruit halen dus die wisselen we minder vaak af.

1 like

Euh, dat is het niet voor mij. Net niet over de top genoeg om terug cool te worden.

Maar dat is mijn mening. Geniet er dus gewoon van met het gedacht dat het niet aan iedereen besteed is dit te dragen.

1 like

Prachtig! Wel even afwassen met Dreft o.i.d. (de cijfers op de bezel zijn beetje vies/vettig).

1 like

Had ik niet eens gezien haha. Oog voor detail :wink:

Maar zal hem eens door de dreft halen zodra we de schakels goed hebben verdeeld.

Hij is nog in een zeer goede staat voor een horloge van 8 jaar oud, op een paar micro tikjes na op het glas. Weet iemand toevallig hoeveel het kost om het glas te vervangen? Mochten we dat ooit willen doen (voorlopig nog niet verwacht ik).

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je Bling bling Rolex!
Wel mooi hoor!

1 like

Alleen een glas bij bv. SchaapCitroen is ongeveer € 350,00 voor een Sub.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like