NA: Rolex Submariner 16610

Goedenavond mede leden, toen ik vanochtend de deur uitging en de auto instapte richting Eindhoven had ik niet gedacht met dit horloge naar huis te gaan. Ik ging bij @Crownguard kijken voor de Cartier Santos, een plaatje. Uiteindelijk was mijn conclusie dat de maat toch wat aan de ‘kleine’ kant is voor mij. Tijdens het gesprek kwam de Submariner aan de orde en Ramon gaf aan nog een puntgaaf exemplaar te hebben. Toen het horloge incl. een goede lunch langs gebracht werd wist ik eigenlijk al meteen dat dit hem moest worden. Ramon vertelde dat het exemplaar is uitgerust met luminova en tritium, ook wel tritinova genoemd. Het schijnt dat deze exemplaren maar een maand of 3 gemaakt zijn. De deal was snel gesloten en een kleine 2,5 uur later dan dat ik binnenstapte ging met een prachtige 16610 om de pols naar huis :slight_smile:

Thanks voor de goede afhandeling Ramon!

100 likes

Gefeliciteerd, super gaaf horloge! :100:

1 like

Thanks, toch nog een lichtpuntje op deze in en in trieste dag :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet van deze topper :sunglasses:

1 like

Mooi horloge hoor :ok_hand:

1 like

Nice one :ok_hand:

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Veel draagplezier!

1 like

Thx! Was weer gezellig. Geniet ervan.

2 likes

Heel mooi! En altijd goed bij @Crownguard :+1:t3:

Geniet ervan! Zo kun je de kerstdagen wel doorkomen :ok_hand:t3::grin:

1 like

Genieten!

1 like

Wat gaaf, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Poah, mooi hoor. :ok_hand:

1 like

Welke delen zijn wat?

2 likes

De special. @HanDavinci.

2 likes

Van harte! Altijd leuk een nieuwe aanwinst onder
de boom.

Wel nog even 2 weken laten liggen dan hè😁

1 like

Goed bezig man. Geen vage marktplaatsdeals die te goed om waar te zijn, zijn. Gewoon netjes langs de betrouwbare huisdealert. Ietsje duurder, maar wel peace of mind, dat alles klopt enz. Top! Hier kun nog lang plezier van hebben. Toekomstige klassieker.

1 like

Ik ben een vintage leek! Wellicht zelfs verkeerd omschreven haha. Maar de indexen en wijzers zijn luminova, terwijl de dial iets anders aanduid. Ik denk dat dat ook de juiste omschrijving zou moeten zijn in m’n verhaal.

4 likes

Dat is al te laat, net ook even de band losgehaald om ‘m mooi schoon te maken.

1 like

De wijzerplaat heeft Tritium aanduiding terwijl de lume luminova is. Late U serie hebben dat sommige. Net voor de swiss only dials. Dus luminova werkt al gebruikt op de stock T dials.

8 likes