NA: Rolex Yacht-Master, de collectie is compleet

Niet gedacht dat ik weer een NA topic zou typen. Het zal wel de kick van het zoeken zijn, aan dopamine geen gebrek… Maar ja, daar is ie dan. Na lang wikken en wegen heb ik gisteren mijn eerste Rolex ‘sport’ model opgehaald. Ik zou eerst voor een GMT Master 2 gaan maar nadat ik deze blauwe plaat i.c.m. met de platina bezel zag was ik om, dat moest hem worden.

Als een klein blij kind gisteren deze ongepland gehaald bij @LocalTime, bedankt voor de gastvrijheid Danny! Hij maakt mijn collectie compleet en ik voel mij verzadigd. Drie totaal verschillende scherpe modellen, wat mag deze 22 jarige snob nog meer willen… Ach, genoeg geluld, nu de foto’s.

125 likes

Gefeliciteerd, ziet er leuk uit!

1 like

Prachtige collectie!

1 like

Heel mooi, en prima setje zo! :sunglasses:

1 like

Schitterend horloge! Ik begrijp de stijgende populireit van de Yacht-Master wel. :grin:
Lekker zomers horloge. :desert_island:

1 like

22 jaar?? Wow… @JustJeroen je moet aan de bak jongen :watch::watch::watch:

7 likes

Prachtige 3 piece zo :heart_eyes_cat:

Gefeliciteerd!

1 like

Tering man, wat een lekkere collectie :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

1 like

Hahahahahahahaha rustaaaagh. Gelukkig ben ik nog maar 21 :stuck_out_tongue:

On topic: fantastisch trio! :heart_eyes:

3 likes

Heel mooi! Prachtig setje zo :ok_hand:

1 like

Ik ook over een klein maandje, toch maar eens flink aan de bak… :wink:

2 likes

Top!

Maar verzadigd? Ik vrees er beetje voor.

Geniet ervan!

Die YM is heel mooi

Edit: alle 3 eigenlijk

1 like

Lekker bezig Pim!
Soo… what’s next?:wink:

1 like

Prachtig gefeliciteerd en dat op je 22e. Op mijn 22e had ik mijn eerste appartement gekocht geen geld meer voor een mooi horloge. Woon je nog thuis bij je ouders? :slight_smile: Draag hem in goede gezondheid

1 like

Leuke kleurrijke combi heb je daar met dit mooie trio!

Die YM komt zo in de volle zon helemaal top tot zijn recht. Derde foto van onder vind ik prachtig!

1 like

Toffe collectie :+1:
Die YM is super. Geniet ervan.

1 like

Mooie set, knap gedaan!

1 like

Dat ik dit een top Rolex vind is inmiddels bij de actievere leden genoegzaam bekend.

Goede keuze om toch voor het jongere exemplaar van Danny te kiezen!

Samen met de OP34 groen een prachtig duo! (de DD met steentjes is niet mijn smaak, mag gezegd worden, toch?)

3 likes

Gefeliciteerd! Heel erg mooi setje zo.

Maaruuhh 22 jaar :roll_eyes: Toen was ik net de zandbak uit en net niet meer verliefd om mijn kleuterjuf… Geen haar op mijn hoofd die aan een Rolex dacht, laat staan drie.

2 likes

Tegenwoordig koop je sneller een Rolex want huizen zijn toch onbetaalbaar geworden :sweat_smile:

3 likes