NA: Sub 14060m

Een maand of twee geleden heb ik een nieuwe Explorer 1 gekocht. Mijn “holy grail” is eigenlijk een Submariner maar een hele frisse 14060 in hele mooie staat was niet zomaar ff gevonden. De Explorer was eigenlijk een tussenstation want kon altijd nog dienen als inruiler als de aan mijn eisen voldoende Submariner toch op mijn pad zou komen. Niet lang geleden was hij daar dan toch! Maar de Explorer inruilen ging me toch wel aan het hart want die is toch ook wel erg fijn. Uiteindelijk besloten ook de Explorer te houden en de Submariner erbij te nemen. Betekent wel dat ik eens ga kijken welke duikers hier het nest mogen verlaten aangezien zwart nu wel oververtegenwoordigd is.

Hierbij de plaatjes:

66 likes

Heel mooi, de coronet op de sluiting ziet er ook erg goed uit! :star_struck:

1 like

Van harte met deze topper!

1 like

Lekker horloge man.

Maar had je niet even 25 topics kunnen aanmaken en onze mening vragen om deze vervolgens te negeren? :sunglasses:

8 likes

Geweldig mooi :ok_hand: veel draagplezier :+1:

1 like

Het is wel even door m’n hoofd geschoten…

4 likes

Super gaaf :ok_hand:

1 like

Van harte!

Echt een heel scherp exemplaar :heart_eyes:

1 like

Enjoy! Prachtig scherpe sub! Zoektocht en geduld worden zeker beloond :smiley:

1 like

proficiat

1 like

Mooi setje. :star_struck:

1 like

gefeliciteerd. Mooi horloge!

1 like

Gefeliciteerd, mooie aankoop!

1 like

Gefeliciteerd !
Ben benieuwd welke duikers er in het blauw komen!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Toevallig het exemplaar wat AWCo aanbood? Zo ja, dan heb ik er toch iets te lang over getwijfeld :speak_no_evil::wink:

1 like

Ik ook! :laughing:

Nee, die heeft geen rehaut.

Nee lijkt me niet. Die van awco is een 2 liner. Wel een mooi setje die van awco. Voortaan niet te lang nadenken. Ze zijn weg voor je het weet.

2 likes

Heel mooi!! Gefeliciteerd

1 like