NA: Submariner Date

Na maanden wachten was het gisteren eindelijk zover: een telefoontje van de AD dat mijn sub date klaar lag: of ik m wilde? Wat?! Ik ben over een uur bij je. En zo gebeurde: ‘s middags zat ie om te pols. Wat een topklok! Erg blij mee en t wachten waard. Heb de hele middag naar mn pols zitten staren, tot frustratie van mijn vrouw😉.

Enige waar ik nog mee zit te klooien is de afstelling van de band. Schakeltje erbij aan de boven (12-kant) lijkt wat lang en schakeltje aan de 6 kant eraf lijkt wat kort. Nog niet helemaal lekker. Verkoopster zei dat meestal 12 kant korter wordt gedragen maar dan zit de clasp helemaal scheef. Hoe dragen jullie m?

Groet Boy

64 likes

6 kant iets langer. En gefeliciteerd!

4 likes

Boy o boy! Wat een dikke klok! :ok_hand:
Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie nieuwe aanwinst.

1 like

Ehm… je weet dat je glidelock hebt? :joy:

13 likes

Gefeliciteerd met de NA :ok_hand::+1:

Clasp keurig in het midden :+1:

3 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Ik heb de gesp zoveel mogelijk in het midden en met glidelock kun je de fijne afstelling doen. Kan niet mis🤔

Prachtig horloge en genieten. Fijn dat je hem bij de AD hebt kunnen kopen!

1 like

Hatseflats! Gefeliciteerd man!
Heel hard genieten, dat je nog maar lang naar je pols mag staren!

als dat je vrouw frustreert, moet ze beter haar best doen om je aandacht te krijgen😉 (dit met alle respect gezegdd natuurlijk)

Enne, wat Han zegt. :point_up_2: Glidelock! Ik heb juist speciaal voor de glidelock de band die op je sub zit besteld voor een ander horloge!

3 likes

Geweldige aankoop en veel draagplezier met deze icoon! :v:t4:

1 like

6 schakels op 12 uur, 4 schakels op 6 uur. Clasp keurig in het midden. Volgens mij is dit vrij normaal. Glidelock op 2 sleufjes na helemaal ingeschoven.

Dat lijkt mij een groot onzin verhaal van die verkoopster, waarschijnlijk bedoelde ze de kant van 6 uur.

1 like

Nice hoor! Gefeliciteerd. Lang op moeten wachten of viel dat mee

1 like

Haha uiteraard maar krijg m nog niet helemaal lekker…

Ai… Snel weg doen tegen list voordat het te laat is!
Als je het lief vraagt dan wil iemand je vast helpen.

3 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt. Anyway: ben dr blij mee :sunglasses:

Gewoon ff terug naar de dealer en aangeven dat ze het goed moeten doen.

1 like

Die schroeven in de band van een sub kun je prima zelf, toch? Zolang je de juiste schroevendraaier hebt, uiteraard.

1 like

Lekker man!
Gefeliciteerd!:heart_eyes::+1:

1 like

Gaaf! Het kan dus wel.
Geniet ervan!!

1 like