NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots #177

Haha dat is snel vergeten een keer je deze om je pols hebt :wink:

Proficiat! Genieten maar straks :slight_smile:

Denk dat deze mini zal tonen naast een dweller :slight_smile: De AD wist me te vertellen dat de komende weken vlotter zouden moeten binnenkomen, dus grijp je kans binnenkort zou ik zeggen!

Dank :smiley: Hij was het wachten meer dan waard!

Danku! Er waren nog wat zijsporen met een Seiko Snow Monster en andere SKX’en, maar ik heb het de beknopte versie gehouden :wink:

Zeker! Vooral bij deze BB’s is het echt een wereld van verschil!

Ik zal mij proberen niet in te houden :wink: Het glaasje is echt een genot om naar te kijken. Dat deed de 65 eigenlijk nog beter zelfs.

Ik wens het je van harte toe! :+1:

5 likes

Prachtig horloge; gefeliciteerd! En - amateurfotograaf of niet - toch een paar van de mooiste foto’s die ik er tot nu toe van heb mogen zien :ok_hand:

Als deze ooit in het blauw uitkomt…

Top horloge, gefeliciteerd :smile:
Als het goed is ontvang ik de BB58 a.s. maandag, dus een NA zal ook in de komende weken gaan verschijnen op het HF.

1 like

:ok_hand:t2: Heel mooi! Van harte! En ga je er ooit ook nog mee duiken, verwacht je @illewoare?

1 like

Vermoed dat het wel mee zal vallen. De dweller oogt al wat kleiner dan een submariner door de net wat kleinere wijzerplaat. Maar ik ben erg benieuwd!

1 like

Heel mooie keuze, van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst! :+1:

1 like

Ga je hem durven dragen jasper :yum:

1 like

Wow… Heel mooiiiiiiiiiii! :+1:

1 like

Supermooi!
Voor de rest van je leven klaar :wink:

2 likes

Ja inderdaad, dit is absoluut een mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Hatseflats! Deze staat ook hoog op de verlanglijst, gefeliciteerd!

1 like

Bedankt, altijd aangenaam te horen :slight_smile: De mijne is een blijver vrees ik, maar ik lees dat er nog een aantal incoming zijn, dus je zal je kans nog wel krijgen denk ik!

Proficiat alvast, dat wordt genieten!

Ha, dat is een goeie vraag. Misschien wel, maar dan niet op de stalen band (geen duikextensie en ik wil er geen krassen op maken). Op een nato zou ik wel durven, maar hij is nu nog te nieuw. Mogelijks tegen de volgende duikvakantie… :thinking:

Ok, dan kan het meevallen. Je zal aangenaam verrast zijn van de dikte!

Haha valt goed mee eigenlijk, paar jaar terug was ik voorzichtiger. Alsk je nog eens tegenkom zal je’t rap genoeg zien hé :wink:

Laat ons hopen :grimacing: Alhoewel, een Speedy blijft lonken. Someday…

2 likes

Nogmaals bedankt iedereen voor de felicitaties! Wat een hartelijk forum is dit toch :smiley::+1:

3 likes

Topding! :heart_eyes:

1 like

Super mooi horloge, ik denk er sterk over na mijn hele collectie micro’s te verkopen en deze aan te schaffen. Enige waar ik over twijfel is of ik zal wachten tot Basel 2019 of er een blauwe versie komt.

Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst en bedankt voor de mooie foto’s.

3 likes

Gefeliciteerd! Hij is prachtig en dat geldt ook voor de foto’s! Mooie maat, mooi uurwerk. Heerlijk ding. Geniet ervan!

2 likes

Met Tudor weet je nooit, ze blijven inzetten op hun BB lijn. Of het al volgend jaar is valt nog af te wachten natuurlijk, maar als je niet gehaast bent. Tegen dan kan je er al wat afkrijgen als je toch voor deze gaat :wink:

Hele mooie aanwinst, dit horloge in deze maat is spot on! :ok_hand:

1 like

Ik denk ook dat ik niet zo lang kan wachten.
Dus zal deze worden, als er dan een blauwe komt komt het blauwe gedeelte van pas :wink:

1 like

Echt zeer fraai. Wat zou het gaaf zijn als in deze maat ook nog de GMT zou komen. Zou perfect zijn voor die smalle polsen van me.

1 like