NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots #177

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Supermooi ding. Gefeliciteerd!

1 like

In Rotterdam is hij helaas nog niet om te bekijken. Enkel op bestelling. Ze kunnen bij S&C nog nergens zeggen wanneer hij op voorraad is. Althans, dat vertelde een van de medewerkers mij.

2 likes

Gaafste Tudor! Zelf eentje meegenomen uit Italy, nog een 2e op staal ook zelfs kunnen bemachtigen (minder goede prijs:-( Als iemand interesse heeft stuur me dan een PBtje! Staat op MP ook!
https://link.marktplaats.nl/m1307976430

2 likes

Dit zeggen zij er zelf over… Geen levertijd bekend.Ook ik ga er een op marktplaats zetten. Die is op NATO. Of een Seiko Sla017…

1 like

Leuk beschreven hoe je tot de keuze voor de Tudor bent gekomen en prachtige foto’s! :+1: Gefeliciteerd met de NA! :smiley:

1 like

Gefeliciteerd, mooi geschreven en deze Tudor is erg gaaf! Veel plezier ermee!

1 like

Leuk verhaal en wat een prachtfoto’s van deze beauty! Proficiat, geniet van deze schoonheid!

Grtz. Erik

1 like

Prachtig horloge, vast een blijver voor onbepaalde tijd.

1 like

Prachtig horloge. Van harte en veel.plezier ervan

1 like

Heel mooi!

1 like

Gaaf hoor.
Enjoy…

1 like

Ik duim met @Rusty_nl voor een blauwe variant :crossed_fingers:. Maar bedankt en nogmaals veel plezier van de 58!

2 likes

Danku @Chopin en iedereen :smiley:

En inderdaad, we kunnen maar duimen voor meer varianten, het formaat is te gaaf om enkel in deze uitvoering te houden. Ze gaan de investering in het uurwerk wel terug willen verdienen gok ik :blush:

1 like

Prachtig horloge! De 58 staat bij mij op de shortlist. Is het mogelijk dat je ook een aantal (prachtige) foto’s maakt met de nato strap gemonteerd?

1 like

Wow

1 like

Ik was nog niet van zins ‘m te monteren, maar als het zover komt dan post ik zeker nog eens mijn bevindingen :blush:

1 like

:ok_hand:alles op z’n tijd.

1 like

Dubai, daar zit voldoende geld om geen kortingen te hoeven geven… :rofl:

Wow, wat een schitterend exemplaar. :ok_hand:
Schitterend!

1 like