NA vrijdag de 13e werd mijn geluksdag

Beste leden bij deze laat ik met veel plezier mijn nieuwe NA zien. In eerste instantie was ik opzoek naar een explorer II 16570 in mint condition. Dit was dan ook een flinke zoektocht gezien ik een beetje budget gebonden ben als student. Op 29 maart had ik een nette 16570 met zwarte plaat gevonden op chrono in Italië. Daarna contact gehad met de verkoper (professionele handelaar) en op 1 april het horloge betaald. Nadat de betaling was verwerkt ging het horloge 4 april op de post en zou ik het uiterlijk 6 april in huis hebben. Dit was echter niet het geval 7 april met tnt/fedex gebeld om te vragen hoe het zat. Men sprak van een grote vertraging op het vliegveld van Parijs, het pakket zou volgende week komen. Dit was de week erna echter ook niet het geval. Dit is tot 11 mei door gegaan en uiteindelijk is het pakket als “zoek geraakt” bestempeld. Waar ik uiteindelijk wel al een beetje bang voor was nu werkelijkheid geworden, het horloge met trusted checkout gekocht dus uiteindelijk geen stress gehad om mijn geld maar toch… De firma TNT Fedex heeft in de 6 weken tijd ook enorm veel bloed onder mijn nagels uitgehaald met de uiterst belabberde klantenservice. Enfin, 13 mei Gassan op de Dam bezocht om toch is een explorer I te passen en te kijken of dat wellicht een goed alternatief zou zijn. Gepast en een goed gesprek gehad met de verkoper, de beste man vertelde mij dat hij even iets ging kijken. Uiteindelijk zijn we even apart gaan zitten en krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat vrijdag de 13e mijn geluksdag zou worden. Er was een explorer I die ik vandaag mee kon nemen. Dit heb ik dus gedaan en ben er dolblij mee. Genoeg gelul, nu de foto’s.

143 likes

Nais

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je NA. Geluksvogel

2 likes

Lekker hoor! Het is je gegund!
Hij draagt heerlijk he? :sunglasses::beers:

1 like

Nice👍

1 like

En zo is het verhaal weer compleet, de een een Swatch de ander een Rolex.

6 likes

Mooi hoor geluksvogel! Gefeliciteerd met je aanwinst! :ok_hand:t2:

1 like

Hij draagt :sparkles:fantastisch​:sparkles:

Dankjewel :pray:t2:

1 like

Dan is het je echt ook gegund. Goed gedaan.
afbeelding

1 like

Echt een van de leukste Rolexen in de perfecte maat. Gefeliciteerd!

1 like

Fijn dat je na de importellende zo toch een mooie Explorer hebt opgepikt! Blijkbaar gunden ze hem aan jou; terecht :slight_smile:

2 likes

Nice!! Gefeliciteerd.

Fun fact: mijn Explorer komt ook bij Gassan (Schiphol) vandaan op vrijdag de 13de.

7 likes

Proficiat met de aankoop. Geniet ervan.
Mijn (zakelijke) ervaringen met FedEx in de EU zijn niet anders. Schandalig slechte service, totale onkunde en een administratieve organisatie die zo belabberd functioneert dat ik er geen woorden voor kan vinden.
Gelukkig dat het horloge is teruggevonden.

3 likes

Goed verwoord, dat is mijn ervaring ook.

Wauw, wat een verhaal en wat een geluk!

Gefeliciteerd!

Haha. De oplettende lezer knoopt de eindjes aan elkaar :slight_smile: Beiden geluk bij een ongeluk. Op zich best bijzonder natuurlijk! Op vrijdag de 13e …

5 likes

Van harte met deze NA.

Veel plezier er van!

1 like

Gefeliciteerd, soms kan een mens geluk hebben. Geniet ervan zeer mooie NA.

1 like

Super cool, voelt lekker als alles zo samen komt en een beetje geluk om de hoek komt kijken. Gefeliciteerd met je aanwinst!:partying_face:

1 like