NA: Yacht Master 126622

Sinds begin van dit jaar aan het meelezen op HF. Nooit gerealiseerd dat er zoveel liefhebbers zijn, van ieder zijn eigen merk, model, jaar of kleur horloge.

Voor mijzelf begon het horloge avontuur ruim 20jr geleden met een Cartier Santos. Helaas door een woning inbraak ben ik dit horloge kwijtgeraakt :slightly_frowning_face:.

Dan komt de tijd van een eigen woning, kinderen, nieuwe auto etc. Ondertussen blijven dromen van een NA…maar wat zou het worden. Inmiddels is de voorliefde voor het merk Rolex groter dan Cartier. De GMT Master II blijft een juweel, maar nieuw niet te krijgen voor list. De Yacht Master 40mm vind ik ook een pracht exemplaar. Voor mij is dit model uitstekend om zowel casual als zakelijk te dragen.

Diversen AD benaderd om tot een bestelling te komen van de YM 126622 blue dail. Gros van de reacties was een afwijzing en helaas ook geen mogelijkheid voor een wachtlijst. Tot het moment van dat ene telefoontje… S&C uit ‘s-Hertogenbosch kon het horloge leveren tegen een op dat moment onbekende levertijd. Ik ging uit van een jaar en een beetje…

Afgelopen week krijg ik het verlossende bericht dat mijn horloge binnen was en wel in 3mnd!! Na een passessie uiteraard gelijk verkocht en wist ik zeker dat dit ‘m ging worden. Het thuisfront was net zo blij en wilde dan ook graag samen mijn horloge ophalen!!

Hierbij de eerste foto’s…

119 likes

De mooiste YM!! Gefeliciteerd!!

3 likes

Mooi man! Veel plezier ermee!

1 like

Proficiat, veel draag plezier gewenst!

1 like

Absoluut de mooiste YM!

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Prachtexemplaar en ook op mijn wenslijst.

Geniet!

1 like

Schitterend! Van harte! :smile: :+1:

1 like

WOW! Mooie aanwinst man :+1:

Veel draagplezier!

1 like

Top horloge!
Geniet er van :ok_hand:t2:

1 like

Mooi verhaal, en een mega gaaf horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Geweldig!! Van harte en veel draagplezier!

1 like

Geweldig mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Heel erg mooi horloge! Gefeliciteerd! :ok_hand:t2:

1 like

Super mooi horloge! Graag wat meer foto’s van de sunburst op de dial :wink:

1 like

Super gaaf!

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd met de YM40

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd! :+1:t3:

1 like

@eswin1977 Gefeliciteerd, staat je goed! En nog een mooie Rolex paraplu erbij gekregen, of zie ik dat verkeerd?

@Vincent1802 Klopt idd! In ruil voor de stickers en de sleeve, die ik moest achterlaten bij de AD.

1 like