Namaak of echt

ik wou eventjes vragen of jullie kunnen zeggen of deze Cartier echt of namaak is

Zou je een foto van de achterkant kunnen plaatsen? Op zich zie ik geen opvallende zaken, maar op de achterkant staat het referentienummer en daarmee kun je het horloge eenvoudig vergelijken met andere exemplaren…

Dan zal de foto toch echt closer moeten zijn dan dit en liefst ook van de achterzijde en nog beter ook een van het uurwerk(je). En als je weet wat de prijs is dan kan dat ook helpen.

Die €200,- geeft het ook al een beetje weg hè.

1 like

Op basis van de prijs kan je niet zeggen of hij echt of namaak je moet kijken of alles klopt

Ja ik vraag hier gewoon of het een echte of namaak is de prijs doet er dan toch niet toe miss kent die man niks van horloges

maar het is vaak wel een aanwijzing. If its to good to be true it probably is ….

4 likes

Dus volgens jou is het een namaak

Ho Ho , na 28 minuten lid mag je dit best zo vragen toch :slight_smile:

14 likes

Ik zal nooit tegen iemand zeggen wat hij of zij niet mag doen. Maar de behulpzaamheid zal varieren.

4 likes

Vage foto’s en een prijs van 200 euro.
De kans dat het een echte is wordt hiermee snel omlaag gehaald.

5 likes

Bedankt voor je eerlijk.

Horloge op de foto’s is gewoon een echte Cartier Tank. Die deukjes zijn wel heel bijzonder, maar hoeft geen probleem te zijn.

Of de verkoper te vertrouwen is, is natuurlijk een andere discussie…

4 likes

Voor een echte Cartier zeker een koopje, maar denk er aan dat er nog een fijn rekeningetje bij komt voor een nieuw glaasje en onderhoudsbeurt bij Cartier!

Doet-ie het eigenlijk wel (staat niet in de advertentie, deukje in de bodemplaat bij Swiss kan schade aan het mechaniek betekenen), dus werkt het ook, vraag daar naar!

Eens :slightly_smiling_face:

Bedankt Harpoen,

Ik was niet zeker en wou wat meer meningen hebben.

1 like

Momenteel ziet het horloge er beetje gaar uit, dringend nood aan liefde.
Glaasje, band, heropmaken kast …
Maar dan nog is dit een type dat niet echt (meer) aanspreekt volgens mij wegens het kleinere formaat.

Jij zou een massief gouden Cartier voor 200 euro niet kopen?

Deze is verguld zilver trouwens.

Must de Cartier (de budgetlijn), verguld op zilveren kast, quartz uurwerk en waarschijnlijk 24x30mm.

200 euro is niet duur maar ook weer niet het koopje van de eeuw.