New York - Tag Heuer

Binnenkort ga ik naar NY en wil daar een Carrera CV2010 aanschaffen. Bij de officiele retailers kost hij zo’n $2400-$2500. Heeft er hier iemand nog tips voor een verkooppunt waar de prijzen nog iets gunstiger liggen?

Alvast bedankt!

Niemand?

Hallo R Alfa,

Ik heb geen idee of het echt goedkoop is of niet. Er zijn ook nogal wat verschillende versies van als ik op internet even ga zoeken.
Kijk eens op chrono24.com, dan krijg je wel een idee van de prijzen van dit type.

Groeten, Tom Vreeken.

Bedankt voor je reactie.

Adviesprijs voor de CV2010.BA0786 is €2365 in NL, maar ze zijn vast goedkoper te vinden.

Hallo,

Ik heb de mijne bij Marley gekocht.
Dezelfde die jij ook wil kopen.
Kijk hier even er staat nu een blauwe maar die jij wilt kan ze voor dezelfde prijs leveren : http://www.time4sale.ch/home.php?markid=42&adminid=&sprache=3&seite=2
En over invoerrechten hoef jij je geen zorgen te maken,wordt vanuit Duitsland verstuurd.
Als je het in Amerika koopt komen er nog wel invoerrechten bij.

Waar je beslist naar binnen moet lopen is bij Tourneau.
Hebben een groot aanbod van horloges en ook een collectie Pre owned watches.
Ook als je er niets vind is het een bezoek waard.
Ik persoonlijk vond het in ieder geval toch wel aardig.
Er zijn diverse vestigingen in NY.
Als voorproefje , ze hebben natuurlijk ook een site:www.Tourneau.com
In ieder geval veel plezier in NY en als je de gelegenheid hebt op Zondagochtend ontbijten bij Carnaby’s is een byzondere ervaring

met vr. groet,

Aad

Hoezo komen er in Amerika invoerrechten bij? Ik heb mijn Speedmaster in Argentinie gekocht en aldaar omgedaan. De papieren, verpakking e.d. strategisch verdeeld over de diverse koffers en voila!

New York was top!

Ik ben o.a. bij Tourneau en Wempe geweest, maar heb uiteindelijk een Carrera CV2015 gekocht bij Martinique. De box met papieren heb ik leeg naar NL verstuurd en het horloge gewoon omgedaan. Toch leuk die lage dollar koers!