Nico

Bij toeval kwam een leuke transactie tot stand met @Nico! Hij zocht vintage Omega endlinks en ik had toevallig nog een NOS setje liggen. Zo helpen we elkaar op het forum. Het geld stond meteen op mijn rekening. Aardige vent, heel enthousiast en vriendelijk contact! Aanrader!

2 likes

Zeer content mee Jordy.Dank voor je vlotte,correcte handelen en je uitgebreide hulp in dezen.Groet,Nico.

1 like

Ik had een vraag gesteld en @Nico kwam met een zeer mooi voorstel om zijn Omega Nato over te nemen, voor echt een heel nette prijs. Ik had hem de volgende dag binnen. Hele fijne afhandeling!!

1 like

Deze week een horloge verkocht aan @Nico en dat was een prima ervaring, vlotte communicatie en snelle betaling.

Aanrader :+1: :+1:

Nogmaals hartelijk dank Nico!

1 like

Ik heb twee alligatorbandjes van @Nico overgenomen. Snelle transactie, goed verstuurd, prima conditie zoals omschreven. :+1:

1 like

@Nico heeft een horloge van me overgenomen. Megasnel betaald, prettig in de communicatie en netjes een bericht bij ontvangst. Top. :+1:

1 like

Een pracht van een speedy overgenomen van @Nico. Vlot in communicatie, behulpzaam bij mijn eerste vintage aankoop en leuke babbel bij de overdracht! Ik ga er goed zorg voor dragen! Voor herhaling vatbaar en aanrader!

1 like

Datejust verkocht aan @Nico, komt netjes afspraken na en communicatie was lekker vlot. Fijne deal :+1:t2:

1 like