NielsV

De Robur overgenomen van Niels.
Deal zoals het hoort, helder en gemoedelijk met een verrassende ontmoeting op gooiafstand

Lorus quartz overgenomen van Niels.
En weer een snelle en vlekkeloze transactie.
Dus alweer een hele dikke duim omhoog. (tu)

Van Niels een Prisma project horloge gekocht voor een heel schappelijk prijsje.
Krijg ik er nog twee extra projecthorloges bij!
Geweldig, daar ben ik weer weken zoet mee om die zo goed en mooi mogelijk te maken.

Niels een horloge verkocht. Deal snel beklonken en het geld ook direct overgemaakt. Prettig zaken doen met Niels!

Niels twee horloges verkocht. Ik ben het helemaal eens met mijn voorgangers, top.(tu)

Niels mijn horloge verkocht.
Volgens mij 100% betrouwbaar en gezellig. :+1:

Mooie Glashutte van Niels overgenomen. Vlotte prettige communicatie, nette prijs en vlot verzonden. :+1: Horloge voldoet keurig aan de beschrijving, zou zeker weer zaken doen met Niels.

Met @NielsV is het altijd plezierig en probleemloos zaken doen, tot de volgende keer!

Bedankt voor het prettig zaken doen en wie weet tot een volgende keer!!

Groet,
Werner

Leuke ruil met @NielsV! Vlotte communicatie en dankzij woonachtig in dezelfde regio was 'n face-to-face swap snel en makkelijk geregeld. Even gezellig gebabbeld & ontzettend content met mā€™n nieuwe horloge naar huis. Aanrader! :+1:t2:

Van Niels een aantal vintage horloges overgenomen om op te knappen, daarnaast had hij de moeite genomen om wat gereedschap te verzamelen dat ik nog nodig had, en heb dit voor een schappelijke prijs kunnen overnemen.

Erg fijne ervaring!

Zeer content met Niels. Overname van zijn horloge is geheel ( beter dan dat) verlopen. Super snelle verzending en ook nog eens top verpakt. Kan niets anders dan lof uitspreken voor Niels. Bij dezeā€¦super bedankt voor de top afhandeling Niels.

Deze week een Seiko Monster overgenomen van Niels. Zeer snel gegaan, vlotte afhandeling en communicatie. Artikel was exact als omschreven en alles perfect verpakt. Kortom precies waar je op hoopt als koper. Dikke aanrader dus!

Vandaag een horloge gaan ophalen bij Niels.
Snelle, duidelijke en vlotte communicatie, goeie prijs, horloge perfect zoals beschreven.
@NielsV is aan te raden!

Prima zaken gedaan met niels.

CW C60 Trident van Niels gekocht. Aangename kerel, snelle communicatie en afhandeling F2F wat ik verkiers bovrn verzending. Indien niet te ver.

Horloge netjes in box met alle papieren. Stazt eoals beschreven in de verkooptopic. Prima transactie.

Van @NielsV een horloge gekocht, was geen wereldzaak (hij had zijn lade opgeruimd :sunglasses:) maar desondanks een perfecte communicatie, van elke stap op de hoogte gehouden. :+1::+1::+1:

1 like

Vlotte deal met Niels gemaakt waarin ik een horloge aan hem heb verkocht.
Niels is een gezellige brabander en een vlotte betaler.
Helemaal top !!!:+1:

Horloge aan Niels verkocht, vlotte communicatie en snelle betaling. !
Gewoon zaken doen met die man, aanrader. :thumbsup:

Horloge gekocht van Niels.Goed ingepakt, snelle verzending en een heel mooi horloge :relaxed: Goed zaken doen met hem :ok_hand:

1 like