NielsV

Mooie Monster van @NielsV overgenomen, was snel en goed geregeld (tu).

Vintage uurwerk gekocht van Niels zeer snelle verzending en goede communicatie tussen beide
Is een echte aanrader tot volgende keer maar hopen :thumbsup:

Een vintage horloge gekocht bij Niels. Uitstekende communicatie, directe verzending en alles netjes ingepakt. Zeker een aanrader! :smile:

I recently bought a piece from Niels. He made the effort to send overseas for me.
A really great guy who held excellent communications with me all the way.
A big thanks to Niels, a real credit to this community.
Cheers:grinning:

3 likes

Ook ik heb goede ervaringen met @NielsV.

Beantwoorde mijn vragen snel en duidelijk. Verpakking was goed en verzending was snel.

Ik kan hem aanbevelen!

Vandaag een ruil gedaan met Niels, keurig op de afgesproken tijd aanwezig en de zaken afgehandeld.

Met Niels kun je gerust zaken doen, aanrader :+1:

1 like

Vandaag van Niels na een kleine omzwerving mijn eerdere Helson terug kunnen kopen. Ging prima en naar volle tevredenheid🔝

1 like

Heerlijke deal met @NielsV gehad afgelopen week.
Het betrof hier een mooie Skx007!

Communicatie verliep top en snel via whatsapp.
Prijs waren we direct overeen gekomen.

Het horloge werd keurig en snel opgestuurd!

Aanrader :call_me_hand:t3:

1 like

Niets dan thumbs up toe te voegen aan deze mooie reacties. Hier ook een prima ruildeal met NielsV afgerond: snel, helder, correct en zorgvuldig.

Citizen Promaster gekocht van @NielsV . Erg prettige ervaring. Leuk contact, het horloge zoals beschreven en super snelle levering! Aanrader dus👍

1 like

Mooie monster overgenomen van Niels, @NielsV. Horloge was zoals omschreven. Zeer goed verpakt. Fijne en snelle communicatie. Zeer tevreden. :ok_hand:

1 like

Super nette ARAMAR overgenomen van Niels. Alles verliep soepel. Horloge is keurig. Niels bedankt !

2 likes

Bandje verkocht aan @NielsV :thumbsup:
Snelle betaling en communicatie. Thanks en veel plezier van het bandje, Niels!!

Goede ruil/koop met Niels gedaan. Alles keurig, zeker een aanrader! :+1:

1 like

Horloge gekocht van Niels! Prima contact en snelle afhandeling. Bedankt @NielsV

1 like

Bandje verkocht aan @NielsV. Geen gezeik, geen gezeur en vlotte betaling. Dikke prima dus👍

1 like

Snelle Squale gekocht. Erg leuke deal. Gisteravond afgesproken, bleek om 23.00 dat hij ook in Tilburg woont. Nu kon ik wel om 23.10 bij hem staan, maar dat was ook zowat. Ik zou hem vanochtend ophalen, maar moest even kijken met de kids. Nou, dan komt Niels toch zelf even langs :slight_smile:
Met een Tikkie de financiële afhandeling gedaan en klaar… Bleek dat hij net mijn oude Marine Master had gekocht, dus dat was ook grappig :slight_smile:

2 likes

Ik heb een horloge van Niels overgenomen. Zeer prettige communicatie en het horloge was uitstekend verpakt en snel verzonden. Een aanrader! Bedankt @NielsV

1 like

Afgelopen week mijn Seiko Kinetic Moonphase aan Niels @NielsV verkocht en dat was een uitstekende ervaring!

Prettige efficiënte communicatie en zeer snelle betaling! :+1:

Dankjewel Niels en graag tot een volgende keer!:relaxed:

1 like

Christopher Ward aan Niels. Verkoop ging snel, goede communicatie. Prima om zo een horloge aan een mede foruklid te verkopen.

1 like