Niet meer te Koop: Glycine Combat Sub GL0088 teruggetrokken

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Veerscheidene keren teruggetrokken en nu maar een bodemprijs. Hij krijgt geen draagtijd. Nederlands geleverd en ik heb bij aankoop een korting gehad omdat ik een goede klant was. :smiley: Pak je kans nog vollop garantie en een prima prijs. Hij wordt geleverd op de originele rubber band die slechts een maal gedragen is.
Merk Glycine
Model Combat Sub GL0088
diameter 42mm 22mm lugs
Leeftijd nog geen 3 maanden oud.
uurwerk. Swiss Sellita automaat
Compleet met aankoopbon, garantiebewijs en doos.
Staat: perfect slechts enkele malen gedragen
Prijs 350 inclusief verzenden.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Even omhoog. De ideale vakantie duiker. Val je lekker op tussen al die Seiko SKX en Citizen NY0400 dragers.
O die laatste foto heft het nieuwe logo maar de mijne heeft het oude vertrouwde kroontje

2 likes

Koop is toch niet door gegaan. Koper stuurt hem retour dat heb ik aangeboden. Hou niet van kopers met spijt. Binnenkort dus weer te koop…

7 likes

Hij is weer gearriveerd. Wie maakt me los? Zal er een kleine duit vanaf doen.

340 euro inclusief verzenden. Mocht ie nu niet weg gaan moet ik er maar mee leren leven ben ik bang. Het lijkt gewoon wel of hij zijn oude baasje niet wil verlaten. :wink:

3 likes

Echt niemand die hem wil? Gaat ie er maar weer af binnenkort…

Het lot heeft bepaald. Deze is nu voor de 3e keer aangeboden maar hij blijft…