Niet meer te koop: Omega Seamaster Aqua Terra Chronometer 39mm

Omega Seamaster Aqua Terra Chronometer 39mm

Typenummer: Omega 2503.34.00

Prijs: 2.400 euro

Uurwerk: Omega 2500 Co-axial automatisch chronometer

Bouwjaar: op het garantiekaartje staat 2011, maar ook 11/20/04, maar dat zou dus ook gezien de buitenlandse aankoop 20/04/2011 kunnen betekenen…

Met glazen achterkant. In hele nette staat. Automatisch uurwerk. Inclusief doos en omdoos en 1 pasje. Zie ook mijn andere Omega Seamasters die ik te koop aanbiedt. Allemaal in nette staat. Graag ontvang ik passende reacties. Ik ben geen handelaar, heb alleen besloten dat mijn kleine Seamaster collectie wel van eigenaar mag veranderen.

26 likes

upje voor deze nette aqua terra

3 likes

Upje met een prijsaanpassing naar 2.300 euro!

3 likes

Een upje voor mijn mooie Aqua Terra met witte wijzerplaat en rose gouden wijzers en indices, met co-axial uurwerk.

ps., de andere drie Seamasters die ik te koop had zijn alle drie verkocht.

nog maar eens een upje voor deze nette co-axial in de mooie 39mm maat :slight_smile:

Laat ik deze nog eens uppen voor 2250.

Het binnenwerk van het doosje is met een andere omega meeverkocht, en is er dus niet meer bij.

Ok, laatste upje, voor 2100 euro :slight_smile:

Anders houd ik hem als mooie bescheiden doch met mooie creme witte wijzerplaat 39mm Omega in de collectie.

Het binnenwerk van het doosje is met een andere omega meeverkocht, en is er dus niet meer bij.

Hij heeft zowaar lume!!! Hier een foto van vanochtend:

1 like

Ach weet je, ik houd hem!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.