Niet meer te koop: Tudor Prince Oysterdate 'Small Rose'

Ik blijf het jammer vinden, want idealiter doe ik deze niet weg. Maar, omdat ik fondsen vrij moet maken voor een andere aankoop, bied ik toch met enige tegenzin aan deze Tudor Prince Oysterdate met het oude logo.

Merk en type: Tudor Prince Oysterdate

Diameter: 34mm (de oystercase draagt zeer prettig vanwege de mooie lug-to-lug afmeting van ca. 41mm).
Leeftijd: Jaren 60
Doos, papieren en eventuele accessoires: Geen doos en papieren. Prijs is inclusief al mijn bandjes voor dit horloge (een Rios1931 band met Rolex-gesp, handgemaakte shell cordovan band en suède band).
Uurwerk: Een door Tudor aangepaste automatische ETA. De caseback heb ik nooit opengemaakt omdat ik de tools niet heb, maar volgens mij zit er een 2462 in.

Staat: Deze ‘small rose’ verkeert in hele mooie staat. Op de onderkant van de lugs zijn enkele sporen van bandenwissels te zien, maar niks ernstigs. In 2016 is een service uitgevoerd. De Tudor loopt dan ook erg goed en de datum verzet om 12u. Als je echt heel goed onder een lamp zoekt, zijn enkele niet-storende krasjes op het plexiglas te vinden die bij ‘dagelijks gebruik’ niet te zien zijn. Het blijft plexiglas, dus het risico op minuscule krasjes blijf je houden. Ik heb de moeite nooit genomen maar ben er zeker van dat deze weg te poetsen zijn met Polywatch. Heeft verder nog de originele Rolexkroon, wijzerplaat, wijzers en caseback. De actie van de schroefkroon m.b.t. het opwinden en verstellen is soepel, zoals het hoort. Al met al, een in prachtige staat verkerende Prince Oysterdate; de foto’s spreken voor zich.

Verzenden/afhalen: Afhalen in omgeving Amsterdam onder het genot van een bakkie pleur.
Prijs: 1400 euro.

20 likes

Up! Sta ook open voor een goed/smerig bod :wink:

3 likes

En weer omhoog. Nu €1300,- of een goed bod.

Up! Doe me een goed bod en wellicht komen we eruit :slightly_smiling_face: Heb m’n grail in zicht dus deze moet vertrekken!

2 likes

Een aantal voorstellen gehad, maar nog niet de juiste. Daarom nu €1200,- of een goed bod voor deze prachtige dresser :wink:

1 like

Up! Ook veel interesse via marktplaats, maar word redelijk moe van die lui aldaar dus verkoop hem liever hier. Tegen een smerig doch fair bod hier zeg ik geen nee :wink:

1 like

En verkocht aan een echte liefhebber! Mag op slot.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.