Niet meer Te ruil voor donatie doe een wens: Seiko worldtime 6217-7000 (‘64 Olympic issue)

Te ruil:

Merk en model: Seiko 6217-7000
Diameter: 38mm
Leeftijd: 1964
Papieren, doos en eventuele accessoires: komt met een Barton band siliconen strap (grijs/zwart) met twee lengtes.
Verzendkosten of afgehaald: zie verderop
Conditie (krassen, werking etc): kast is ooit licht gepolijst geweest, achterdeksel niet. Heeft een nieuw nos glaasje. Horloge loopt prima, het draaien van de “steden ring” voelt licht aan maar kan ook mijn idee zijn, het functioneert zoals het hoort.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6217 automatic
Vraagprijs: €150 minimaal

Deze Seiko mag van eigenaar wisselen in ruil voor een donatie aan stichting Doe een Wens; €150 is het minimale bedrag, meer bieden mag en moedig ik aan en hoop ik op.
De advertentie blijft een week open; Op zondagavond 19 januari laat ik de hoogste, dan wel de eerste bieder weten dat hij/zij “gewonnen” heeft. Het bedrag én de verzendkosten worden BEIDE/SAMEN als donatie overgemaakt en na overleg van het bewijs stuur ik het horloge op, op mijn kosten.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

31 likes

De advertentie is bij deze gesloten; alle bieders krijgen van mij vanavond bericht!

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.