Niet meer Tk: Bell&Ross BR03-92 met of zonder extra banden

Te koop: supermooie en zeer volledige Bell&Ross BR03-92

Zeer mooie, recent geserviced door B&R, toolwatch/Flieger. In een mooie staat en een volledige set, compleet gedocumenteerd.

Merk en model: Bell&Ross BR03-92 Steel
Diameter: 42mm
Leeftijd: oktober 2008, complete service in november 2018 en partial maintenance van vorige week, 26 oktober 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: september 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Uber full set:

• Horloge op zwarte ABP Paris rubber band
  • originele B&R zwart rubberen band met sluiting
  • distressed lederen band, ammnunition belt met Submariner gesp
  • nieuwe B&R lederen band ongebruikt
  • volledige set ABP Paris rubberbanden, 9 stuks in alle kleuren van de regenboog (zwarte is gemonteerd)
  • Box met gebruiksaanwijzing, garantiekaartje, inbussleutels 2 stuks voor bandenwissels en extra setje bandpennen met inbusboutjes. Box is de leeftijd aan te zien.
  • originele aankoopbon en de facturen van het door B&R uitgevoerde onderhoud. De service van vorige week brengt een jaar garantie met zich mee.
  • zwart fluwelen B&R service pouch
    Verzendkosten of afgehaald: Corona proof verzending volledig verzekerd is inbegrepen. Afhalen liever niet (ik zit in Corona risico groep)
    Conditie (krassen, werking etc): super mooie staat, wat micro gebruikssporen. Werking buiten kijf na recente service
    Soort uurwerk en kaliber: aangepast ETA 2892 automatic
    Vraagprijs: 1800 incl verzekerde verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is pertinent niet toegestaan.

19 likes

Up met deze Flieger

1 like

Up voor deze net geservicde toolwatch, en iets down: Euro 1750

1 like

Staat ook leuk om de pols, in oranje bijvoorbeeld

1 like

Deze automaat blijft, de Mooie Astron blijft wel te koop.

Voor Euro 1700 weer beschikbaar met die frisse service. Vindt je al die banden een bezwaar? Met minder kan ook

De Bell & Ross op de standaard zwarte rubberband, of 1 van de andere banden naar keuze voor Euro 1600. Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker :relieved:

2 likes

Nu of nooit: de combi met 1 band voor €1550 :expressionless:

1 like

Blijft

2 likes