Niet meer TK: Grand Seiko GMT Hi Beat SBGJ019

Mijn recent verworven Grand Seiko GMT Hi Beat SBGJ019 bied ik hier te koop aan.

Ongelofelijk mooie uitvoering in antracite en zwart met een bescheiden sunburst. Box shaped saffier. Zaratsu Polishing. Zwarte crocoband met deployment vouwsluiting. “Echte” GMT functie: de kroon verstelt de urenwijzer met 1 uur voor- of achteruit, inclusief de datum. GMT wijzer is dan hometime. Geweldig afgewerkt horloge, kijk naar de indices, de wijzers, de glazen case back en het gedecoreerde uurwerk :drooling_face:

Merk & Model: Grand Seiko GMT hi beat SBGJ019
Uurwerk: 9S86 hi beat 36.000, 37 jewels Self-winding movement, handwinding en hacking. GMT with time zone function. Afgeregeld in 6 posities met 55 uur power reserve
Diameter: 39,5mm 19mm lugs
Leeftijd: september 2018, 3 jaar garantie
Papieren, doos en evt accessoires: omdoos, doos, rijstpapieren wikkel, instructieboek, garantiebewijs, horloge inspection report. Horloge op de zwarte croco band met deployment sluiting.
Staat: zeer mooie staat, wellicht wat micro gebruikssporen, ik heb ze niet kunnen ontdekken…
Ophalen/verzenden: Ophalen in Zeewolde of elders in overleg of opsturen naar wens koper.
Prijs: €4050 incl verzekerde verzending, geen ruil of inruil

Foto’s in random order…:thinking:

32 likes

Up voor deze high tech GMT

3 likes

Plaatje toch, en Hi Beat en nu voor €3999

6 likes

Het gaat bij een Grand Seiko niet enkel om het grote plaatje, maar ook om de details

11 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.