Niet meer TK: Grand Seiko SBGV223

Dan denk je alles op orde te hebben, maar dan wil je toch iets anders:

Te Koop: prachtige Grand Seiko SBGV223

Prachtige Grand Seiko uit de Heritage Collectie met een diepzwarte wijzerplaat, zwart datumvenster, mooie affwisseling tussen geborsteld en Zaratsu gepolijste delen, prachtige details en mooie facet randjes. Dit model is de iets grotere 40mm variant en komt op een eveneens nieuwe Hirsch Assolutamente Suède Krokodillenleer band in donkerbruin. Geen bracelet

Merk & model: Grand Seiko SBGV223
Uurwerk: 9F82 Super Quartz
Afmetingen: 40mm
Leeftijd: maart 2019
Conditie: Top, enkel een minimaal spoortje op de onderzijde lug
Toebehoren: Full set met omdoos, rijstpapieren wikkel, doos, instuctieboekje, garantieboekje gestempeld 21 maart 2019 en hangtag
Levering: verzekerde verzending inbegrepen in prijs of ophalen in het pitoreske Zeewolde
Prijs: 1700 euro, geen ruil of inruil deze keer

Plaatjes erbij (doen niet altijd recht aan de wonderbare schoonheid van dit horloge…)

34 likes

Mocht je deze mooie GS liever op de originele bracelet hebben dan kan dat ook. Forumlid @amusicar biedt deze eventueel separaat aan. Dan komt het er zo ongeveer uit te zien:

Ik kan de GS dan als Head Only aanbieden, zonder die fabelhafte Hisch Croco, voor euro 1600 :+1:

13 likes

Zeg nou eerlijk: je bent al een paar dagen er omheen aan het draaien…

Ja toch?
Gesterkt door de leuke review van zijn GMT neefje, heb je jezelf helemaal ingelezen in de superieure techniek en wat filmpjes gevonden over het in huis later groeien van kwarts kristallen en Zaratsu Polishing.
Je bent er klaar voor.
Dat snap ik en om dat laatste stapje te zetten help ik je: voor Euro 1675 treed je toe tot een gezelschap van liefhebbers.

17 likes

Up :top:

1 like

Klaar ermee, nu voor de liefhebber:
1600-likes

4 likes

Sla je vakantiegeld stuk op een mooie reis, en koop van de rest deze mooie GS

11 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.