Niet meer TK: Omega Flightmaster 911 1970

Ik kocht deze prachtige Flightmaster een tijd terug van een bekende op de Rikketik. Hij sprak mij meteen aan door z’n mint conditie, waar ik een zwak voor heb bij zulke oude horloges. Ik heb achteraf dan nog een originele tritium plaat op de kop kunnen tikken na overleg. Voor de liefhebber van patina kan die goedkoop geplaatst worden, maar ik vind deze geweldig “poppen” in deze NOS staat.

Wordt nu verkocht door een heroriëntatie van de verzameling.

Diameter: 43.5mm
Leeftijd: 1970
Papieren / Doos: nee / ja - komt met een rode 90s Omega doos
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, enkel lichte draagsporen, 9/10
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal. 911 Manual
Vraagprijs: €3000 (lachwekkend scherp gezien de staat en de originele dial die erbij zit). Vaste prijs.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

21 likes

Bump!

Und noch eind bump!

Nieuwe vaste prijs: €2900 De broek af.

1 like

Hoppa, nog een keer omhoog.

Bump. Begin te twijfelen om hem gewoon te houden, hoeft zeker niet weg.

Bump!

Nog eens een bump, mag nu weg voor €2800. Snap niet dat er geen happers zijn, dit is echt een weggeefprijs.

1 like

Upje! En nog een beetje betere foto’s want er waren wat opmerkingen over de finish, die gewoon perfect en origineel is:

11 likes

Bump!

1 like

Nog een bump! Ruilvoorstellen ook welkom nu. Liefst een sportief model in volledig staal (Incl band) en minstens 42mm.

2 likes

Bump

2 likes

Nog eens een upje. Wordt gratis verzekerd verzonden!

1 like

Een (gedeeltelijke) inruil op een Speedmaster X33 is mogelijk!

Ik voel me plots dom dat ik deze ooit te koop heb gezet… Ik heb hem nog eens omgedaan en ben er meteen weer verliefd op.

Ik ga hem dan ook voorlopig terugtrekken uit de verkoop.

3 likes