Niet meer TK: Seiko ASTRON SSH003J1 nu ook inruil πŸ‘

Te Koop: Seiko ASTRON SSH003J1
Mooie zwarte uitvoering, titanium met Diashield en Zaratsu polijstwerk. In deze nieuwste uitvoering is maatvoering niet meer zo kolosaal als voorheen. Hightech GPS ontvanger voor exacte Tijd- en locatieduiding. Solar power met tweede tijdzone op de zes uur positie. Ongelofelijk helder saffierglas.

Merk/model: Seiko ASTRON SSH003J1
Diameter: 42,7 mm
Leeftijd: juli 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juli 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set: horloge op een Barton Elite Silicone band, de titanium bracelet met reserve schakels, de Box en omdoos, alle papieren, garantiekaartje originele factuur. Nederlands geleverd en dus ook NL handleiding
Verzendkosten of afgehaald: verzenden heeft voorkeur gezien Corona
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie staat door het geharde materiaal, wat deskdive sporen en zeer beperkte bandenwissels sporen op de onderste lugs.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz met GPS ontvangst en Solar kaliber 5X53
Vraagprijs: 1450 Euro incl volledig verzekerde verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is uiteraard niet toegestaan.

18 likes

Up met deze tijdmachine, lees eens wat meer of nog meer dan knabbel ik iets van de prijs af: 1399 Euro

8 likes

Up hiermee!

Een ruil met een Marinemaster SBDX001, 017 of 023 is ook mogelijk, een knappe Breitling duiker mag ook, beide merken met cash up mijnerzijds. Een Oris Aquis op rubber mag ook.

Up voor

3 likes

Euro 1350 voordat ie weer in de collectie verdwijnt

Uit de verkoop