Niet meer TK: Seiko Marine Master SLA021J1 (SBDX023) incl Crafter Blue rubberband

Te Koop: mijn stoere Marine Master SLA021J1 ook wel de SBDX023 genoemd. Nog geen maand oud, onbeschadigd (Diashield…:+1:) met alle kwaliteiten van de SBDX001 en SBDX017, maar ook saffierglas, keramische bezel en een wel soepele rubber band.

Merk & Model: Seiko Marine Master 300 SLA021J1
Uurwerk: Automaat 8L35 (ongereguleerd Grand Seiko 9S55 uurwerk) handwinding en hacking. Horloge loopt ongeveer 2 seconde per week in de plus…
Diameter: 44,3mm
Leeftijd: 30 april 2019, nog ruim in garantie
Papieren, doos en evt accessoires: Doos, boekjes, garantiebewijs, bracelet met extra schakels en extra fat springbars, Seiko rubberband ongebruikt, hangtag. Horloge is gemonteerd op een even zo nieuwe zwarte Crafter Blue aansluitende rubberband, op maat voor mijn 18,5cm pols.
Staat: zeer mooie staat, enkel wat micro gebruikssporen te ontdekken op de clasp van de bracelet.
Ophalen/verzenden: Ophalen, dan kan ik de bracelet goed afstellen of opsturen naar wens koper.
Prijs: €2400, geen ruil of inruil

!

16 likes

Uiteraard ook mooi op staal, en die lume :bulb:

3 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.