Beste,
Graag zou ik me even voor willen stellen. Ik ben Sijpko, 21 jaar oud en een erg grote bewonderaar van mooie horloges. Afgelopen jaar heb ik daardoor ook mijn eerste ‘‘echte’’ horloge aangeschaft. Dit was een Omega Speedmaster (First Omega in Space) Numbered Edition. Aangezien ik het horloge te weinig droeg is deze destijds in de verkoop gegaan.
Toch begint het nu weer erg te kriebelen, vandaar dat ik me ook heb aangesloten op dit forum. Het is namelijk fantastisch om je passie met anderen te mogen delen.
Voor nu ben ik op zoek naar een mooi horloge wat ook in mijn stijl past. Ik heb een zwak voor de Omega Speedmaster maar ik ben ook erg gevallen voor de IWC Mark XII. Helaas is de markt voor dit horloge niet gigantisch. Graag zou ik jullie om advies vragen waar ik het best naar kan kijken / zoeken. Misschien weten jullie wel iemand die een Mark XII te koop heeft staan.
Ik ben ook erg benieuwd waar jullie voorkeur ligt bij horloges, gaat het bij jullie meer om de uitstraling of het mechanisme of vallen jullie meer voor vintage.
Dankjewel.
Met vriendelijke groet,
Sijpko