Nieuw lid: even voorstellen - wbnx

Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Willem, ik kom uit België. Sinds een tijdje las ik als ‘gast’ met belangstelling een aantal topics op dit forum. Vandaar begon het te kriebelen om ook zelf als lid deel uit te maken van deze interessante gesprekken.

Een grote verzamelaar zou ik mezelf niet noemen. Echter hou ik wel van de mooie, goede dingen in het leven. Horloges horen daar voor mij bij. Hoeft daarom niet duur te zijn of een bekend label te hebben. Het gaat om het plezier van het dragen, maar ook de fascinatie voor het ontwerp en/of het vakmanschap. Daarbij hou ik er van dat kwaliteitsvoorwerpen, horloges, pennen… deel gaan uitmaken van je leven en je door de jaren heen volgen.

image

Deze Seiko Kinetic Sportura uit 2001 draag ik bijvoorbeeld al sinds mijn studententijd en heeft intussen al heel wat beleefd.

image

Mijn dagelijkse horloge is deze Breitling Transocean Chrono uit 2015. Weinig dagen gaan voorbij zonder dat ik deze om de pols heb.

Tot zover het verhaal van mijn bescheiden collectie :slightly_smiling_face: In elk geval kijk ik er naar uit actief te zijn op dit forum en met jullie het gesprek aan te gaan.

PS: Op een of andere manier worden de foto’s een kwartslag gedraaid, maar geen idee hoe ze goed te zetten.

32 likes

Welkom Willem, veel plezier hier!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Van harte welkom Willem en een prachtige Breitling!

1 like

:thinking: Hier in Nederland staan ze gewoon goed hoor. Vreemd.


Welkom Willem.

6 likes

Grapjas :smiley:

1 like

Welkom Willem, veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op het forum.
Mooie breitling. …

1 like

welkom willem,
heb dat ook gehad met die foto’s :cry:
tot ik ontdekte dat ik de camera van m’n smartfone inschakelde ik hem verticaal hield en hem zo naar m’n horloge draaide, (dus een foto nemen van boven af) :blush:
zet de camera aan en draai je smartfone horizontaal en daarna richt je hem naar je horloge toe
zou opgelost moeten zijn :smile: althans bij mij toch :+1:

1 like

Welkom op HF Willem

1 like

Welkom op HF Willem :+1:

1 like

Welkom hier! Mooie horloges!

1 like

image

Zo dus, bedankt Ludo!

2 likes

Welkom :+1:

1 like

Mijn beste,

Willem, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dag Willem, welkom op het forum.

De gesprekken zijn hier van dusdanige kwaliteit, dat ik daar niet aan mee mag doen van mijn vrouw.

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Welkom…:grinning:

1 like

Decoration-Welcome-Banner-Template

Mooi introductie verhaal. Veel plezier hier!

1 like