Nieuw (?): Northgate Watches

Ik zag vandaag in de krant een advertentie van Northgate Watches.
Kende ik nog niet en onze zoekfunctie gaf geen hit.

Het horloge is er in 7 kleuren:
.

.
Er is ook een review:

Je kunt het horloge per stuk kopen of als een set, bijvoorbeeld voor een week. Dan krijg je 7 horloges met korting.

Aantrekkelijk?

1 like

Ontzettend droevig design weer. Gevalletje 172986 in een dozijn op het moment.

7 likes

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou niet 7x hetzelfde model (met alleen een andere kleur) kopen, zeker niet voor dit soort bedragen. Overigens ben ik het met @Mipnick eens:

een soort ap design met op kleurplaten erin.
Best prijzig ook als ik eerlijk ben.

Edit: en een nautilus soort van design band

1 like

Not really.

1 like

Wat een zaaddodend design weer. Ordinaire money-grab.

4 likes

:nauseated_face:

2 likes

Money grabber inderdaad, een 10 euro horloge met simpel quartz uurwerkje. Met een boog omheen lopen!

2 likes

De kleuren komen me bekend voor?:thinking:

2 likes

Samengeraapte boel :weary:

21 likes

Derivatief * 7. Echt droevig :nauseated_face: Als eerlijk ben, vind ik het redelijk onzinnig om hier een topic over te openen.

1 like

Allemaal hetzelfde, behalve de kleur. Misschien wel een aanbieding voor 365 horloges in diverse kleuren, moet je opletten hoever de prijs zakt (nooit doen natuurlijk) :smile:

Nee. Het is een APRO-adjacent ontwerp voor 350 ballen met hoog raapgehalte. :slight_smile: Dan koop ik liever een Tissot PRX. Sterker nog, als je me volledig gratis het volgende rijtje horloges voor me neerlegt om te dragen, zonder recht op verkoop:

• Tissot PRX
  • APRO
  • Big Bang
  • Engineer
  • Deze Northgate
  • ML Aikon
  • Yema Wristmaster

Dan zou ik de Tissot gaan dragen. Tissot for the win. Any day, every day. Nu zullen er mensen zijn dat ik die andere horloges niet in handen heb gehad, en ik vrees dat ze allemaal de revue gepasseerd zijn. Behalve de Northgate. Uiteraard.

En voor 550 te koop via Olfert. :slight_smile:

5 likes

:point_up: Dit dus. Tissot PRX, de kwarts versie is zelfs goedkoper dan deze Northgate

Fascinerend dit… Maar op de zelfde manier dat een auto ongeluk dat kan zijn.

Sorry, als je dit echt mooi vind, er blij van wordt en het geld waard vind… go for it I guess?

Maar ik denk dat iedereen hierboven al een redelijk beeld geeft van wat je dan eigenlijk precies voor je geld krijgt.

Ik laat deze “aanbieding” aan me voorbij gaan :flushed:

Toch even wat gegevens opgevraagd. Website bestaat relatief kort, is in handen van een particulier, mailcontact is in NL, zo ook de hosting.

Het is toch niet jouw eigen toko, @Jumper? Als dat zo is, dan heeft deze post meer weg van reclame dan een vraag.

2 likes

Bij mijn Porsche koop ik toch een ander horloge.:sunglasses:

2 likes

Volgens mij is dit merk van Willem Kamerman, dat is toch de eigenaar van Blancier.

1 like

Dat is correct. Ik vroeg me alleen maar af of we nu met (sluik)reclame van doen hadden of niet.

2 likes