Show your Méraud 🇧🇪 Bonaire | Antigua

Indien mogelijk Stijn zou je nog foto’s van de zij- en de achterkant kunnen posten?

@stijn_b 39mm is een mooie maat. Ben het eens me de gemaakte opmerking dat de cijfers op de lunette (te) groot zijn dan wel lijken. Ga het met interesse volgen. Alvast veel succes gewenst :+1:

1 like

Veel succes met je onderneming!

Cheers
:sunglasses:
Otto

1 like

Mooi, zag deze al verschijnen via Instagram van Belgium watch club :+1:

2 likes

Ziet er best wel erg leuk uit. Ben benieuwd naar de KS campagne… Misschien schrijf ik voor de verandering eens in bij deze prijsrange. Ben wel benieuwd naar meer en gedetailleerdere foto’s, op je Instagram staat maar 1 foto…

1 like

Vooropgesteld: ik ben niet zo van de duikers. Toch vind ik dit verfrissend om te zien. Mooi cleane dial, eens een andere bezel.
Veel suc6 met je kick!

1 like

Bedankt allen, ik heb gisteren slechts 1 foto publiek gemaakt, via de story zie je al enkele details. Ik wil niet vanaf dag 1 al het ganse pakket gaan posten. Er volgen nog posts deze week, gewoon een oogje in het zeil houden! Het moet ergens ook spannend blijven voor iedereen, hehe. Via de website kan je tevens inschrijven voor e-mails, ik vermoed dat het er 2-3 zullen zijn voor de release waarbij je tevens alle accessoires etc zal te zien krijgen.

4 likes

De blauwe is echt top hoor, springt er echt uit.

1 like

Blauw is echt de moeilijkste plaat om te produceren! Was aanvankelijk ook met zwarte bezel insert, dan veranderd naar blauw tot het blauw goed zat qua kleur.

2 likes

Mooier dan dat andere nieuwe Belgische horlogemerk dat hier gepromoot wordt…

2 likes

Geslaagd ontwerp!

Enkel wat twijfel over die smalle en gebolde bezel insert.

Toch even naar boven brengen dit.
Ik ben enorm fan van de blauwe.
Qua prijs iets hoger dan ik zou wensen, maar ik denk toch dat ik ervoor ga gaan.

6 likes

Ik ook

Het duurde even, maar na een zorgvuldige inspectie denk dat ik ze inderdaad wel uit elkaar kan houden

Doet een beetje denken aan het merk ‘Baltic’ dat nu ook met zo’n diver komt.

Wat zal de prijs zijn? Ik vind het nergens terug…

635 euro beginnen op kickstarter

1 like

thx!

Mooi horloge. Goede specs.
Begin te twijfelen, meedoen of niet als early bird op KS :grin:

1 like

Lang geleden dat ik nog eens zo verlekkerd naar een microbrand heb zitten kijken :yum:
Als ik ervoor ga zal het de zwarte wijzerplaat worden :wink:

6 likes