Show your Méraud 🇧🇪 Bonaire | Antigua

@stijn_b: Gefeliciteerd met dit succes in zo’n korte tijd. “Zet u nu de verdubbelaar in of wacht u nog even?”

Had de namiddag en heb pas om 22u kunnen inschrijven.
Ben er dus ook bij. Eerste maal ooit kickstarter.

2 likes

Het zal ook wel helpen dat hij een setje naar Hodinkee heeft gestuurd ter review…

3 likes

Zojuist de review op Hodinkee gelezen. Zal zeker nog een extra boost geven. Het is jou gegund @stijn_b Ziet er goed uit. En ik kijk uit naar zaterdag om ze in real life te bewonderen.

1 like

Het was spannend afwachten op de review van Hodinkee… Kon goed of slecht aflopen. Worn and Wound volgt! Ik had even een horrorstory aan de grens tussen Canada en de VS. De horloges waren daarna ook verkeerd geleverd in Brooklyn, NY… Gelukkig zijn ze nu terecht bij de jongens van W&W.

Mails voor morgen zijn verstuurd, tot dan!

5 likes

ik las het te laat, ik ga me aanmelden en proberen er een volgende keer bij te zijn!

1 like

ehm, hoe kan je je aanmelden eigenlijk? haha

1 like

@stijn_b kun je de horloges nu ook al kopen of dat nog niet?

Done!

Dank je wel :slight_smile:

1 like

Bedankt aan diegene die aanwezig waren! Was weer een leuke avond!
Xander, de horloges kunnen nu al gekocht worden, maar het gaat om een pre-order via Kickstarter.

De stukken die ik mee had zaterdag waren prototypes! Maar wel productieproto’s.

@Taconew Geen idee wie je bent, haha, stuur me een PB!

2 likes

Heel aangename GTG, even wat wennen aangezien het m’n eerst was en ik niemand kon.
Prachtige horloges mogen bewonderen waaronder zeker ook de Méraud Bonaire, maar ook tal van andere.
Zeker ook de watchpouch van @taconew mogen bekijken en zeer onder de indruk, en aangename gast!

3 likes

Hupla, 200 backers as we speak!

2 likes

Dank voor je antwoord, helemaal goed! Maar ik doe niet aan pre orders :slightly_smiling_face:

Ondertussen al enkele forumleden ontmoet die het horloge eens wilden zien!
Korte update, veel vragen naar een blauwe tropic band. Ik heb dan ook besloten om een prototype te produceren.

Deze zou volgende week bij mij moeten toekomen!

Spannend. Het kleur blauw is afgestemd op de originele tropics die in het blauw kwamen (was een zeldzaam kleurtje voor een tropic).

3 likes

Ik heb dit horloge ook al in het echt kunnen bezichtigen en zoals aangegeven: de foto’s doen het horloge echt geen eer aan. Prachtige kwaliteit, high end feel en een mooie maat zelfs! Ik draag normaal gezien grotere horloges maar deze komt er mee door voor een of andere reden.

En Stijn is ook gewoon een geweldige kerel! Ik ben benieuwd wat de toekomst brengen zal

8 likes

Als je zo doorgaat een gratis tropical strap waarschijnlijk…

3 likes

Btw is dit de blauwe sunburst, valt namelijk niet op?

Yup, maar dit is enorm moeilijk op foto te krijgen. Irl is dit prachtig, 2 verschillende kleuren blauw, afhankelijk van de lichtinval

2 likes

Die zit er sowieso al gratis bij :sunglasses::grin:

2 likes

Slechte foto’s maar het finale prototype van de Nato banden is binnen.

10 likes