Show your Méraud 🇧🇪 Bonaire | Antigua

Onyx Black vandaag om de pols.

18 likes

Zou graag nog een paar goede foto’s van de blauwe zien, ook in de :sunny:️…

1 like

Hier nog enkele foto’s, heb er nog twee foto’s van de zwarte bijgezwierd. Ikzelf heb een grote pols. Is niet allemaal m’n eigen pols.

image|281x500

14 likes

Een mooie review van Armand.

:beers:

4 likes

Binnen 48u loopt kickstarter reeds af! Hehe, dat ging snel.

Nog wat foto’s op de blauwe tropic, deze is sinds 2 dagen af, resultaat is top! Ben er heel blij mee.

18 likes

Toegegeven, ze zijn erg fraai.

Keuze gemaakt!

Voor mij wordt het de Onyx black met de standaard leren band, de rvs-band en watch pouch als extra.

Wie nog allemaal op HF heeft ingetekend voor een Bonaire???

3 likes

Je bent niet alleen!
Ik heb zelf ook de onyx black gekozen, met extra stalen band! Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Volg ze vanaf het begin op social media en kan niet anders zeggen dan dat ik gelijk verkocht was!:beers:

2 likes

Nondeju, blikskaters ! Dát is nog eens een prachtig uitgebalanceerde schoonheid in een oogstrelend
mooi horloge. Wów, een wínnaar !

@Firly, dit merk zal binnen de kortst mogelijke tijd een pijlsnelle sprint naar boven gaan maken.
Kickstarter zal in een oogwenk zijn doel hier overtroffen hebben.

2 likes

Ik heb voor de graphite grey op leer
gekozen. Heb al omega en tissot op staal en zodoende geen staal bij gekozen.

2 likes

Bedankt aan allen die ingetekend hebben!!! Ben momenteel een update aan het maken voor de website en zal binnenkort een nieuwe newsletter uitsturen.

Net verhuisd dus het is wat druk! Sorry voor de late replies.

5 likes

Even dit topic wat leven in blazen.
Dus, mezelf en @Brick hebben een Onyx black besteld en @yvesd een graphite grey.
@Taconew, heb jij nog ingetekend?
Andere leden van op HF een bestelling geplaatst voor deze blauwe schoonheid?

0ab4bdbaefb7447926f01f66fdc1c0c3_original

Uiteindelijk heb ik buiten het standaard leren bandje, de tropic en de nato ook nog de metalen band en de watchpouch bijbesteld.

4 likes

Nog 3 maanden wachten! :see_no_evil:

Ben echt wel benieuwd!

6 likes

Jawel, ik heb de blauwe in bestelling staan…

3 likes

Ik heb inderdaad de graphite grey besteld zonder meer.
Ik ben ook wel heel benieuwd naar het volgende horloge dat Stijn in gedachten heeft. Ik vind het heel goed dat hij niet over 1 nacht ijs gaat en vele keuzes afweegt.

2 likes

Ik heb ook ergens gelezen dat hij aan een nieuw model bezig is, benieuwd wat het wordt!

Leuk om dit soort updates te krijgen over een project, een bezoek aan de leveranciers. Kleine vertraging blijkbaar op de metalen banden, maar voor de rest alles oké!
Go @stijn_b :+1:

10 likes

Leuk horloge. En een leuke inkijk in de fabricatie. :+1:

Maar die banden! Wat is dat voor plastiek dat je daarvoor gebruikt? Zo ziet het er tenminste uit.

Euhm…

Ja zo ziet het er mooi uit maar ik zag dit:

image