Show your Méraud 🇧🇪 Bonaire | Antigua

De look en kwaliteit zijn prima. Ik vind hem alleen een beetje lang op mijn 17,5cm pols. Mocht gerust 2 a 3 cm korter zijn. Gelukkig kan je het houdertje wel verschuiven zodat het uiteinde toch aansluit.

1 like

Er zijn 2 maten leverbaar als je m los aanschaft

1 like

Dat zag ik ook; positief. Verzendkosten staan niet vermeld, maar las ergens dat er nog stevige kosten bovenop komen ?
Iemand al los besteld?

Check even deze post (even seizoen als je op zijn insta zit)

Op

Zo. Nou weten jullie het ook. Meraud springt er echt bovenuit. :ok_hand:

2 likes

Vandaag al meteen een eerste meraud gespot in het wild. @stijn_b Je weet ook meteen dat je met een horlogeliefhebber te maken hebt.

5 likes

Haha geweldig!! Waar precies?

In Kortrijk in de Proximus winkel. Heel herkenbaar. Was iemand die vroeger nog bij of naar de BWC kwam. Weet zijn naam wel niet. Vriendelijk gesprek, kreeg hem onmiddellijk in m’n handen.

1 like

En hoe was dat horloge?

Wat is de BWC? Ben ook uit het Kortrijkse.

BWC = Belgium Watch Club

Het horloge zag er erg goed uit, had al eens alle verschillende in handen gehad tijdens een gtg van de BWC en was toen al heel gecharmeerd door de looks en de kwaliteit. Enige reden waarom ik er zelf geen heb is aangezien ik niet aan de horloge spaarpot wil zitten alvorens ik een dweller 16600 of sub 14060 kan aanschaffen.
Deze Bonaire was met de zwarte dial, zeer herkenbaar, was meteen redelijk zeker welk horloge het was.

2 likes

Dit klinkt mij niet Belgisch in de oren. Jullie zijn kampioen ‘vernederlandsen’ van woorden. En dan dit?! :wink:

1 like

Zal zijn om zowel de nederlandstalige, de franstalige en engelstalige inwoners zich welkom te laten voelen.

Wat jij met Belgisch bedoelt, is waarschijnlijk Vlaams.

1 like

Dat horloge is helemaal te gek.

Echt heel mooi!

10 likes

Ziet er idd goed uit

Ik ga de mijne morgen rond de pols hebben in het Tottenham Hotspur stadion. Ga er proberen een leuk fotootje van te nemen.

4 likes

Ik vind hem heel goed gelukt. Echt een fraai ontwerp! En die tropic band alleen al ziet er ook aantrekkelijk uit.

De lugs zien er alleen vrij lang uit. 39mm is een prima maat, maar wat is de lug to lug?

2 likes

ik heb ze net even gemeten, lijkt lang, maat is 48 mm. draagcomfort is in elk geval super.

1 like

Dank! Dat valt nog mee. De vorm van het horloge en die van iemands pols maakt natuurlijk ook verschil, maar het geeft alvast een indicatie.

om de pols.

:beers:

8 likes