Nieuwe 2020 modellen Rolex Submariner (date en no date )!

Per vandaag toegevoegd op de Rolex website nieuwe 2020 modellen van de Rolex Submariner (date en no date)!! Listprice is 8700/ 7700 euro. Het worden 41mm modellen. Alle veranderingen t.o.v. de vorige 116610LN en 114060 zijn via onderstaande links terug te lezen/ zien.

5 likes

En toch werden ze om precies 00:01 op 1 september toegevoegd bij Rolex op de site…

1 like

Een nieuw stalen sportmodel maakt toch bij Rolex weinig uit, met de verkrijgbaarheid in het achterhoofd.

1 like

Doe eens even wakker worden…

Verkrijgbaarheid is inderdaad altijd een dingetje :wink:

Ik ben redelijk wakker , thanks.
@Brick gooide de term enamel in de groep en ik moet bekennen dat ik niet alle reacties sinds vanmorgen heb doorgeakkerd, want dat waren er best wel veel.

Zou wel een leuke maar bovenal verrassende move zijn geweest als ze dat hadden gedaan.
Maar eens, ik had beter kunnen weten

Goede vergelijking filmpje van nieuw vs oud… https://www.youtube.com/watch?v=k4x2jqNF8s0

Foto nieuw vs oud (links is nieuw)…

6 likes

@dbroed Check dit topic even, want daar is de discussie vanaf vannacht 00:01 uur al gaande :wink:

Net wat meer in evenwicht met die dunnere lugs, maar nog steeds niet zo elegant als de oudere Submariners!

Maar goed subtiliteit is dan ook niet waar het meerendeel van de doelgroep om vraagt.:grin:

2 likes

Ben het volledig met je eens! Ze hadden het iig bij die smallere/ dunnere lugs moeten houden en niet naar 41mm moeten gaan. De oudere Subs zijn zeker eleganter en ook niet onbelangrijk, dagen naar mijn idee ook echt comfortabeler.

2 likes

gelukkig hebben ze ruim ingeslagen hier want zijn net warme broodjes

9 likes

mooi hoor.

sorry… maar zoek de verschillen?

7 likes

Speaking of which, waarom heeft Rolex deze kans niet aangegrepen om de “rehaut” van deze TOOL WATCH te ontdoen van die in your face “rolex rolex rolex rolex rolex” bling bling elementen?

Doet me denken aan andere proleterige, zoveel mogelijk het logootje in beeld dingen als.

6 likes

Grappig, zal zo eens kijken of mijn Sub die ook heeft :slightly_smiling_face:

Edit:

Heb mijn loep erbij genomen en het is een bingo :grin::+1:

(Mocht je het niet zien dan plaatje even aantikken voor de scherpte en daarna inzoomen)

3 likes

LV=Rolex
Hermes=Patek

3 likes

Yup.

Instead of a Rolex, two AnOrdain’s and Three Seiko enamels?

Leuk dat je dat post, maar da’s nou net de trend voor 2020. In 2016 deed Gucci al iets met rokken voor mannen, maar ziehier de Paris fashion week:

Als de traditionele gendermotieven op de tocht komen te staan kan het wel eens zo zijn dat de Sub wel eens uit de tijd raken. :slight_smile:

Dan is het plotseling logisch dat de mooiste horloges OP34,36 en DJ31 zijn.:slight_smile:

2 likes

Zou zo maar kunnen.
Zullen we wachten tot de hel bevriest?

1 like