Nieuwe 2021 Moonwatch (vanaf post 407)

Gaan we doen.

1 like

Zeker, ongeveer 5200 voor betaald uiteindelijkā€¦

Wat kost deze variant in het nieuwe model nu?

Cool, dat wist ik niet!

1 like

En nog leuker (en 680 euro armerā€¦) is dat je de Apollo 11 50th band er zo op kan vastzetten. Deze is gemaakt voor het nieuwere type Speedmaster kasten zoals de Silver Snoopy 50th, 321 Ed White en dus ook de nieuwe Moonwatch.

En veel mooiere sluiting.

6 likes

Ik ga deze maar bestellen. Kan me wel bekoren hoor.

8 likes

Vandaar dat deze nog te koop staat :wink:

1 like

Verkoper er al eens (heel vriendelijk) op gewezen dat-ie markttechnisch wat hoog zitā€¦ :slightly_smiling_face: ā€¦maar ja, je zal de volle mep maar betaald hebben.

6 likes

Dat zal vast niet toch? Nieuw en ongedragenā€¦

Nou, ik stond wel ff te kijken toen ik die prijs zagā€¦ :flushed:

Je koopt deze bij de AD voor minder. Je kunt je afvragen wie het voor die prijs op HF koopt.

5 likes

Preciesā€¦ik heb deze ook gezien en heel hoog in de prijs zit hij niet maar 5000-5200 is een beetje de sweet spot voor dit horlogeā€¦zouden de prijzen nog kunnen stijgen met de nieuwkomer? Ik twijfel of ik hem gewoon ongedragen in de kluis gooi (of teder neerleggen :smiling_face_with_three_hearts:) en over een paar jaar weer eens ga bewonderen. Ik heb nu ook een Seamaster Great White, Seamaster PloProf, 300m, Speedmaster Schumacher en een 39mm panda Speedmasterā€¦ik weet niet of deze veel draagtijd gaat krijgen

3 likes

Je kan even afwachten of deze verkocht wordt dan kan je hem voor 5350 hier te koop zetten :wink:

Wat was het doel van de aanschaf? Je hebt andere opties genoeg lees ikā€¦

Ik vind het echt super prachtig en veel stijlvoller dan de oude clasp

2 likes

Ik verwacht dat de nieuwe Speedmaster een kolossale mega hit wordt voor Omega

2 likes

Ik weet het zo net nog niet, vind de veranderingen voor een nieuwe koper klein ten opzichte van de voorgangers. Tevens zijn er veel speedmaster beschikbaar (2deHans of vintage). Ook voor eigenaren van een speedmaster (ik dus) is het een hoge premie om de nieuwe te kopen. Maar we gaan het zien.

2 likes

Een concreet doel had ik niet maar het was een goed jaar en ik wilde mezelf eens wat leuks geven :wink:

Dit moonwatch model zie ik veel en het blijft maar trekken echter ik heb ook wel eens geroepen dat hij saai is maar je mag eigenlijk niet oordelen over horloges die je niet zelf gehad hebtā€¦kortom de trekker was snel overgehaald en ik heb tegelijkertijd de FOIS gekocht. Deze was me toch echt te klein en de milky ring van het saffier stoort me niet in de Moonwatch dus de FOIS is nu van Niglo en ik heb een Seamaster Great white teruggekregen :+1:

Ik ben bang dat ik er snel op uitgekeken benā€¦

5 likes

Is dit wel een productiemodel of is dit een dummy? Want wat doet die extra ā€œdotā€ tussen 500 en 400 op de lunette??

3 likes

Dot zit ook op mijn A11 maar daar is die van goud.Screenshot_20210105-223038

3 likes

Is het een 450 indicatie wellicht? Ik zie nu pas dat het ook gewoon op mijn 1861 Moonwatch zit haha.

4 likes