Nieuwe aanwinst :D

Zoals Jolink wellicht opgemerkt heeft is de Omega Seamaster 300 uit 1965 mijn laatste aanwinst. Hiervoor echter had ik al een Breitling Navitimer Cosmonaute 809 uit 1965 en een Cartier Santos 100 uit 2004 gekocht. Omdat deze in die tijd, de 809 al vanaf Januari en de Santos vanaf Juni, niet goed liepen en er niet goed uit zagen heb ik deze naar mijn horlogemaker gebracht (lees Freddy). De 809 was hier al een keer geweest, het probleem hierbij was dat er een klein veertje kapot was gegaag en hierdoor het chrono gedeelte niet goed liep.

Ik had de 809 dus al een half jaar in mijn bezit en de Santos ongeveer 2 maanden. Al die tijd heb ik ze beide niet kunnen dragen en om die rede ben ik toch wel erg benieuwd naar hoe ze dragen. Ik zal morgen even goede foto’s maken van de horloge’s en mijn collectie zodat iedereen ze kan zien.

Vooralsnog wil ik Freddy bedanken voor het toevoegen van zijn vaardigheden! Zonder Freddy had ik deze twee horloge’s niet in deze staat gehad! Bedankt!!!

mooie seamasters , en in prima staat zo te zien (tu)

Bij deze dan wat foto’s van mijn Santos 100, Seamaster 300, Breitling Cosmonaute, Rolex GMT II en mijn horlogekoffer van Scatola del Tempo:

ha geert,
mooie klokjes ik vind die seamaster wel erg mooi (wil je hem niet verkopen?)
en ik moet zeggen Freddy je puik werk afgeleverd. Toppie!!!

Goede verzameling van horloges die allen tijdloos zijn. En dan ook nog in zo’n mooie doos :)-D

Mooi werk, Geert! Ziet er mooi uit. Vraagje: draag jij jouw ‘‘mindere’’ horloges nou nog regelmatig? Ik heb zelf ook een aantal horloges, maar ik koop bewust geen modellen die minder mooi zijn dan mijn minst mooie (snap je 'm nog?). De reden is dat ik, als ik een minder horloge draag, veelal denk dat ik dan beter die mooiere om had kunnen doen. Dat maakt het uitbreiden van mijn verzameling echter wel moeilijk :wink:

Mooie colelctie ondertussen. Van harte, die Cartier is ook erg mooi. :smiley:

mooi hoor!!!
gr oscar

Richard,
ik moet helaas toegeven dat ik een X aantal horloges al een hele tijd niet meer om heb gehad…

Geert T,

Echt super mooi, maar euuuu moet er nog een Klaauw bij??

Bram

Geert,

Dus eigenlijk vanwege het feit dat je de mooiste toch het meest omdoet?

Mooi hoor! Veel plezier ermee en hulde aan Freddy!

jongeklaauwdrager Schreef:

Geert T,

Echt super mooi, maar euuuu moet er nog een Klaauw
bij??

Bram

Eigenlijk wel ja. Een mooie Planetarium ofzo :D.