Nieuwe Aanwinst Limiteds!

Dag liefhebbers,

Gister ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de Zeno limited 2003. Een vriend van mij is de eigenaar van de Meistersinger 2004 geworden. Hij heeft beide klokjes opgehaald bij andre in Amersfoort. Ze zien er nog prachtig uit en zijn zeer goed onderhouden. Helaas kon ik zelf niet aanwezig zijn bij de overdracht, had graag andre ontmoet. Ik ben benieuwd wat voor een band jullie dragen om jullie Zeno limited graag een paar foto’s?
Hier onder volgen enkele foto’s van onze limiteds.

met vriendelijke groet,

Joris en Marko

Bijna nieuw in doos!!!

Daar zijn ze dan werkelijk een genot voor het oog!

De Meistersinger design you gotta love it

MS in de verpakking

De Twee zeno’s van joris

Dassen, manchetknoppen en klokjes wat wil je nog meer

Joris zijn collectie klokkjes

Pilot Classic, Pilot Oversized

Limited is Limited

Ja, ze zijn mooi he?
Goed vasthouden, ze worden steeds meer gewild en de oplage blijft net zo klein!

heel mooie klokjes, en exclusief ook nog! :smiley:
Veel draagplezier!!
Paul

Hoi Joris,
ik heb op mijn 07/25 een blauwe band zitten met clipsluiting. Hier een foto. (weet niet of het enorm duidelijk is dat het een blauwe band is)

Groet,

Geert T.

Yep, ze blijven mooi.
Had je de Meistersinger niet graag zelf gehouden?

gr,
Hans Mennink

Soms deze

en soms de originele.

Gefeliciteerd, een hele fraaie aanwinst voor je collectie.

Ik draag hem soms met een zwarte crocoband, maar meestal met de originele.

Groeten van 02/25

Ruud

Een heel soepel zwart crocobandje voor mijn 11/25.

(foto nog geleend van de vorige eigenaar)

Hoi Hans,

Zeker had ik de MS graag zelf gehouden maar dat zat ff niet in het budget voor deze Student. Hopelijk komt er over enkele maanden nog een keer de mogelijkheid om aan zo’n MS te komen dan grijp ik mijn kant ;-). Ik ben in ieder geval heel erg tevreden over deze Zeno limited. Het wordt denk ik toch nog wel een zwart soepel crocobandje.

mvg joris

Hoi Hans,

Zeker had ik de MS graag zelf gehouden maar dat zat ff niet in het budget voor deze Student. Hopelijk komt er over enkele maanden nog een keer de mogelijkheid om aan zo’n MS te komen dan grijp ik mijn kant ;-). Ik ben in ieder geval heel erg tevreden over deze Zeno limited. Het wordt denk ik toch nog wel een zwart soepel crocobandje.

mvg joris

Mooie aanwinst! Geniet ervan.