Nieuwe Aanwinst: Mijn eerste Rolex Sub

Afgelopen week ben ik uitgenodigd bij De Horlogemeesters. Aangezien ik de eigenaar goed ken en wij beiden interesse hebben in mooie horloges vroeg hij mij om eens langs te komen. Nadat ik vertelde niet specifiek op zoek te zijn naar een bepaald model, liet hij mij verschillende horloges zien en passen. Dit waren veelal merken waar ik niet snel warm van loop en dus kreeg ik het horlogejaarboek 2020 in mijn handen en zei hij: ‘als je hieruit nou eens een model kiest die jij mooi vindt, wellicht dat ik dan wat gerichter kan zoeken.’ Dus flink lopen bladeren en toch weer uitgekomen bij een Rolex. Een mooie TT datejust of een Sub, dat was het enige waar ik belang bij had.

Toen ik thuis kwam ben ik gaan nadenken wat ik mis in mijn collectie. En mede dat gaf voor mij de doorslag dat ik voor de Submariner wilde gaan. Het moest een volledige set zijn en het liefst een vintage model. Dus heb ik gevraagd of hij op zoek kon gaan naar een dergelijk model.

Nog geen twee dagen later kwam het telefoontje dat er 1 besteld kon worden die precies voldeed aan mijn eisen. En ook al was ik niet persé van plan om er 1 aan te schaffen, ben ik direct gaan kijken toen hij binnenkwam. Een prachtig exemplaar en eenmaal om de pols was er geen weg meer terug! Zodoende ben ik de nieuwe eigenaar van deze submariner 16610 uit '88 :heart_eyes:

76 likes

Tijdloos mooi.

1 like

Gefeliciteerd !
Ja Rolex (Duiker) altijd mooi !

Gefeliciteerd met je NA!
Mooie sub, veel plezier ermee!

Nice!! heel veel draag plezier!!

Mooi exemplaar

4 likes

Heel mooi. Qua proporties is de 16610 in mijn ogen toch de mooiste.

2 likes

Lekker! Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

Heel mooi, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met je aankoop. Schitterend. Veel plezier ermee.

Prachtig! Geniet er van

Congrats, prachtig!

Klassieke klatser :joy::+1:

Mooi hoor, gefeliciteerd…:+1:

Dit is wel een hele mooie aanwinst. Geniet er van. Dat zal denk ik geen probleem zijn.

Gefeliciteerd :+1:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1: