Nieuwe aanwinst: Van der Gang

Heb maanden lopen denken, maar nu eindelijk de knoop maar eens door gehakt. De keuze was moeilijk, wordt het een Rolex, of toch wat anders. Nou hier is hij dan, wel even in de wachtkamer, maar hij komt eraan.

173 likes

Toch veel mooier dan al die Rolexen! :speak_no_evil::+1:t2:

10 likes

Nice!

Wat beschamend weinig reacties hier.

3 likes

Mooi horloge! Nooit van het merk gehoord, maar ze hebben mooie dingen zie ik nu. Geniet ervan!

Super mooi horloge! Hoe lang wachten? En ophalen in Dokkum?

1 like

Stuiveduiker. Moet twee maanden wachten en inderdaad ophalen in Dokkum. Gelukkig woon ik in Leeuwarden, dus bijna om de hoek. Wat mij tegenvalt, is het graveren en heb een leren band besteld. Kosten in deze, graveren €200 en leren band stond geen prijs bij. Het totaal €7100. Nou gelukkig maar een keer jarig per jaar.

11 likes

Eindelijk iemand die het (wel) snapt… Gefeliciteerd met deze knaller! Benieuwd naar de plaatjes als je hem hebt :tada::medal_sports::trophy:

Wat laat je erin graveren? En volgens mij komen er toch geen extra kosten voor de band bij?

3 likes

Pracht van een horloge!

Ik mag mensen zoals jij Jan. Rolex money voor andere merken betalen en er van genieten. Topkeuze!

6 likes

Gefeliciteerd, erg mooi horloge! Ik begrijp je keuze helemaal!

Wat een knappe klok! Je hebt een goede keuze gemaakt :wink:

Ben benieuwd naar de foto’s als je 'm binnen hebt… Succes met geduld hebben… :sweat_smile:

Triplock. Je kunt ook een bandje krijgen van een soort nylon, nou mooi niet dus. Gekozen voor leer, er is zelfs krokodillenleer mogelijk. Maar niet gedaan, wat het graveren, gewoon simpel mijn naam. Dat doe ik met opzet, want verkopen zal ik hem niet.

8 likes

heel mooi horloge !! proficiat met de aankoop !! tof ook dat je kiest voor een gravure . maakt het net wat specialer nog

Nooit van het merk gehoord.
Maar een rete gaaf klokje dit! :ok_hand:
En leer rocks, goede keuze.

Mooi hoor! Dit is wel een wereld van verschil in vergelijking met Rolex. Zoiets maakt Rolex niet.

1 like

Proficiat met je aankoop.
Vind het altijd leuk als iemand eens ‘out-of-the-box’ aankoop doet.
Mooi horloge.

Gast! Probeer eens niet elk topic te verzieken met je anti-rolex gevoelens. We weten dat je problemen hebt met de prijs-kwaliteitverhouding. Klaar nu hoop ik?

Je pro-invicta kruistocht is veranderd in een anti-rolex kruistocht. Waarom?

Zucht …

5 likes

Anti Rolex? Enige wat ik hiermee wilde zeggen is dat Rolex niet zo’n soort horloge maakt. Ik wilde alleen ermee zeggen dat het betreft stijl een wereld van verschil is. Zeg ik dan iets geks daarmee?

6 likes

Je hebt helemaal gelijk man.

Ik heb denk ik een anti-kasper-sentiment gekweekt door al die andere berichten van je over de Rolexkwaliteit. Sorry man!

3 likes

Het is al goed hoor. Maar ik ben niet op een anti Rolex kruistocht. Enige wat ik dus wilde zeggen is dat het een totaal andere stijl is dan wat Rolex maakt. Dit is geloof ik een chronograaf met een enkele pusher, een Daytona lijkt hier totaal niet op, ook al vind ik persoonlijk een Daytona mooier, is iets sportiever.