Nieuwe aanwinst: Van der Gang

Prachtig! Gefeliciteerd! :+1:

Prachtig hoor, gefeliciteerd!

De titel keuze is wat minder aanlokkelijk dan Keuze tussen !ROLEX! en vd Gang.

Niet mijn stijl horloge, maar wel een mooi ding.

Wat een mooie keuze. Pracht horloge. Ook wel stoer dat je er een inscriptie in laat zetten en nu al weet dat je deze nooit weg zal doen. Op zich wel begrijpelijk :+1:t3:

Als je de naam van het horloge in de titel zet, doe je het topic meer eer aan en zullen zeker meer mensen een blik in het topic werpen.

2 likes

Super mooi horloge! Draag hem in goede gezondheid, veel plezier ervan

Die is een partij mooi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Geweldige keuze! Wat een prachthorloge!

Wat doet de knop links boven precies? Ik snap er niks van. Het lijkt een chronograaf secondewijzer qua formaat. Maar het zal de gewone secondenwijzer zijn. De complicatie lijkt meer op een gmt en gangreserve…? Dan zal de pusher waarschijnlijk zijn voor het verzetten van de GMT tijd.

Prachtig ontwerp in ieder geval!

Lijkt op het principe van de chronostop van Omega?indrukken is lopen, nog een keer indrukken is naar 0 springen.

Prachtig horloge! Stijlvol en tijdloos

Lijkt me niet. Lijkt meer op een gmt functie.

Even opgezocht. Idd 2de tijdzone

Alvast gefeliciteerd met het horloge, duurt nog even voordat je hem hebt. Als die er is dan is het ook genieten.

Benieuwd naar de foto’s. Veel voorpret gewenst. :+1:

:star_struck: wauw gefeliciteerd.!

Gefeliciteerd met de aankoop. Prachtig horloge!

Wat een fraai horloge!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Wens je heel veel draagplezier, geniet ervan!

Beauty en een van mijn favoriete horloges :heart_eyes:

Prachtig horloge met praktische complicaties erop, gefeliciteerd ermee!. Hopelijk zien er we er straks nog veel mooie plaatjes van voorbij komen!

Ha, nog een Leeuwarder hier. Wat een mooie keuze is het geworden, Jan. Hoop dat je er lang van mag genieten als je hem eenmaal binnen hebt. Zal je zoiets veel dragen in het dagelijks leven, of is het dan toch te dierbaar/kostbaar?

Ik wist niet dat van der Gang in Dokkum zat. Zijn er in Friesland gewoon twee van die top horlogemakers (van der Klaauw in Joure).

2 likes

Goede keuze !