Nieuwe aanwinst Roebelin & Graef globemaster gold

Weer een automaatje erbij gekocht:

via ebay bij : http://www.gernershop.de op ebay seller: time365

160 euries voor:

Dies ist eine original Roebelin & Graef Automatik-Uhr, Modell Globalmaster gold. Die Uhr ist neu, ungetragen und wird in der Original Aufbewahrungsbox geliefert. Im Lieferumfang ist ein zweites original Echt-Leder-Armband sowie passend dazu ein Uhrmacher-Werkzeug, um dieses zu wechseln.

Technik und Details:

  • Edelstahlgehäuse gold
  • braunes Lederband mit Dornschließe
  • Nickelfrei
  • Mineralglas
  • Glasboden verschraubt
  • 24 Stunden Anzeige
  • Voll-Kalendarium komplett über Drücker einstellbar
  • Zeitzone
  • 5 ATM wasserdicht
  • Schwarzes Zifferblatt
  • Leuchtende Zeiger (gebläut)
  • Automatik-Kaliber 35 Steine
  • Aussendurchmesser Lünette 42 mm
  • Dicke 14 mm
    Lieferumfang:
  • 24 Monate Herstellergarantie
  • Garantiekarte
  • Aufbewahrungsbox
  • Beschreibung / Anleitung
  • Rechnung mit ausgewiesener MwSt.
  • zweites Lederarmband (schwarz) goede kwaliteit !
  • Spezialwerkzeug

Laat hem nooooit vallen! Je krijgt de klok nooit meer gerepareerd. Een collega had zo’n zelfde model, in staal en van een ander merk (Pierrini). Toen zijn vriendin de klok per ongeluk liet vallen was de balans kapot en reparatie… overal nul op rekest. Met name vanwege het feit dat onderdelen niet te krijgen schijnen te zijn (Chinees uurwerkje). Voorzichtig aan dus.

Niels

Dat is nog eens een hoop horloge voor je geld. Veel plezier ermee.

Zelf koop ik ook regelmatig horloges van dit soort, omdat ik ze vaak toch wel leuk vind en niet te duur. Tot nu toe vond ik alleen Javelle echt tegen vallen.

Ben benieuwd naar de kwaliteit en hoelang het duurt voordat het goud eraf slijt.

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ze zijn misschien wel aardig en het is niet veel geld. Maar 3 van deze dingen is een mooie vintage Omega (ik noem maar wat).

Weet wel wat ik liever heb.

Ik zeg maar zo GOEDKOOP IS DUURKOOP !!!

HEEL VEEL STERKTE GEWENST

veel plezier ermee,ziet er goed uit !

Heb 24 maanden volledige garantie, dus we zullen zien.

Soms kun je inderdaad voor zo’n dilemma komen te staan; of nu iets goedkoops aanschaffen of doorsparen.

Mocht je klokje kapot gaan binnen de garantieperiode, dan krijg je gewoon een nieuwe. Repareren is namelijk duurder dan het klokje gekost heeft.
Dit geldt i.i.g. voor mijn Ingersoll.

Gr. Patrick