🎉 Nieuwe aanwinst: Rolex Submariner 1️⃣4️⃣0️⃣6️⃣0️⃣

Het belangrijkste is gelukt: het geld weer terug :). Nu rustig op zoek naar een mooie :wink:

9 van de 10 keer gaat het wel goed en verkopen ze niet aan een horloge freak van Hf :wink:

6 likes

Niet netjes van Burger dat hij deze zo verkocht zonder het te melden.
Wel top dat je zonder gezeur je dinero’s terug kreeg.
Heb je verteld dat je op HF zit? :grin:

4 likes

Precies, dat is zeker fijn. En nee, heb dat niet gedeeld :slight_smile:.

Horloge staat alweer op de website zag ik… :wink:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

Pfff, eigenlijk heb ik er geen goed woord voor over, hij had je zoals al iemand aanhaalde, best mogen compenseren voor je tijd en brandstof dat was nog iets geweest. Slechte zaak :-1:t2:

2 likes

Uiteraard met vermelding van het euvel.

2 likes

Tuurlijk :smirk: Als het een beetje serieuze zaak zou zijn dan zou hij hem überhaupt zo niet verkopen. Gewoon willens en wetens de boel flessen, dat vind ik. Waarbij het mij niet verbaast dat hij geen originele insert heeft, of wil verkopen want Tritium pearls zijn zeer gezocht en belachelijk duur. Maar in dit geval heeft hij zelfs niet de moeite genomen om in ieder geval een Rolex insert erin te zetten, maar gewoon een nepper.

3 likes

Waar zie je dat? Ik zie alleen originele staat/originele onderdelen terwijl dit dus niet zo is

4 likes

Die opmerking was sarcastisch bedoeld…

2 likes

Ik zag in het ander ‘sub no date gezocht’ topic van de TS dat deze ook 45s per dag te traag liep. Dat is dan ook vlug gefixt…

2 likes

Zegt allemaal een hele hoop over het bedrijf. Het is voor mij in ieder geval duidelijk, maar dat was het hiervoor ook al :-1:

In ieder geval blij dat TS zijn geld terug heeft. Succes met de verdere zoektocht!

2 likes

Dit is hem toch?

1 like

Die Explorer ziet er wel goed uit zeg, maar wat ik me dan afvraag: zegt de verkoper het er uit eigen
beweging bij dat er een service dial inzit, of hoe gaat dat?

Ohja, proficiat met je 14060 !!

1 like

Heb jij dit topic wel gelezen?

1 like

nee, enkel de openingspost.
Ik had het hier over :

2 likes

@Thomasvd

Goed dat je je geld terug hebt!

Het zou goed zijn als jij je ervaringen zou delen in dit topic:

Dan kunnen ook nieuwe leden in de toekomst (of mensen die dit topic hebben gemist), hier hun voordeel mee doen.

1 like

Dankjewel @Veblen! Nu rustig op zoek :slight_smile:

Klopt!

1 like

Zojuist gedaan!

4 likes