Nieuwe aanwinst!

Hoe kan een mens tot inkeer komen…

Vorig jaar nog was ik een van die mensen die niet onder de indruk waren van Panerai; te trendy, te veel van 't zelfde etc.
Tot ik er uiteindelijk een om m’n pols had was ik direct zwaar onder de indruk van dit model.
Jörgen heeft me (zeer collegiaal :slight_smile: ) wat informatie en tips gegeven en bij Pijnenburg in Eindhoven mogen proeven van een stukje service en gastvrijheid. Resultaat, een PAM 176 in titanium, nr. 038 van een oplage van 800 stuks.
Wil nog wel een mooie zwarte band met vouwsluiting zien te vinden, suggesties?

Jaap

Zo zie je maar weer: Niets zo veranderlijk als de mens !!
In dit geval wel de goede kant op, een heel mooie nieuwe aanwinst, Jaap.

Is de DN al naar een nieuw baasje

Gefeliciteerd Jaap. En dan ook nog gelijk één van de mooiste (dwz kaalste en meest puur, imho). Nu weet ik ook weer waarom ik geen Panerai om wil, ben veel te bang dat ik ook niet meer anders wil ;).

Heeft Panerai helemaal geen banden met vouwsluiting? Wanneer hier niet origineel aan te komen is zou ik ook geen andere vouwsluiting aan de band zetten. Mooi horloge met mooie? vouwsluiting? Ik moet gelijk aan Rolex denken. Ik heb eens die vouwsluiting bekeken maar was niet onder de indruk, deed toch een beetje afbreuk aan mijn perceptie van Rolex.

Daarbij komt dat het geheel van band+sluiting+band wel eens een heel dik pakket onder de pols kan worden. Maar dat zou je eens in het echie moeten bekijken (moet toch gek gaan wanneer Panerai een vouwsluiting in het assortiment heeft Jörgen die nog niet heeft ;)).

Veel draagplezier Jaap.

Groeten, Gerwin

Gefelicitteerd met dit mooie stukje Italiaanse historie in de vorm van een klassiek en basaal ontwerp! Voor zover ik weet heeft Panerai ook zelf vouwsluitingen in het programma, hier hangt echter wel een prijskaartje aan :wink:

Ciao! Harm

Veel plezier ermee. Strak model hoor!

Ja, erg fraai. Van de ‘design’ merken is dit wel een van mijn favorieten. Wellicht ooit nog eens in mijn bezit…veel plezier ermee!

Ik kan me daar alles bij voorstellen Jaap. Ik zou in tegenstelling tot vorig jaar ook geen nee meer zeggen tegen deze uitvoering…
Gefeliciteerd!

Jaap,

Panerai heeft vouwsluitingen in het assortiment: bijvoorbeeld de PAM 88 GMT heeft er één.

Kijk even op paneristi.com en je bent er zo uit.

Succes,

Sommie

PS: zelf nog geen Panerai in de collectie; maar dat is een questie van aftellen (I hope).

Van harte Jaap met deze wat mij betreft ook mooiste uitvoering van een Panerai.

gr,
Hans Mennink

Van harte met je aankoop voor je het weet wil je meer van panarai.Het mooist is die natuurlijk zonder vouwsluiting .Zet er een chunky pre-vendome buckle op zo als het hoort.

Een echte klassieker inmiddels Jaap!

Het begin van een Jörgen collectie?

Geniet ervan,

Hallo Jaap.

Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Mooi, Jaap! Ook gij… :smiley:

Zowaar, ik begin ook wel iets(jes) te voelen voor het Panerai-design. Vond het altijd erg trendy/mode.

Ziet er mooi uit, veel draag plezier.

Yep, de PRS-2 heeft een nieuwe eigenaar, verkocht aan een Duitser.

Jaap

Van harte Jaap met je nieuwe, hele fraaie aanwinst. Heel veel draagplezier!