Nieuwe aanwinst 🎾

Zo, toch weer een aparte dag. Ik moest vandaag in Amsterdam zijn en zoals elke horlogeliefhebber loop je dan een paar meter om om wat horloges te bekijken. In mijn geval ben ik Gassan binnengelopen omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een stalen Rolex. De Sea Dweller is al aangeschaft vorig jaar, maar is in sommige gevallen niet even prettig om te dragen door de dikte. Een Datejust in deze uitvoering vind ik erg mooi, zeker door de Wimbledon wijzerplaat. In mijn ogen moet een Datejust of Jubilee met Fluted bezel zijn of Oyster met smooth bezel. Een andere combinatie vind ik toch net wat minder ogen. Met name een jubilee band met smooth bezel vind ik “verkeerd” ogen op een of andere manier.

Ik vind deze uitvoering een erg goed alternatief voor een van de Professional modellen en ook makkelijker te verkrijgen. Ik vind 41mm ook niet verkeerd ogen om mijn polsen en het voelt aan als minder groot dan verwacht. Ik ben in ieder geval super blij en het blijft altijd een leuk gevoel om weer iets nieuws te bemachtigen. Ik denk dat ik voor dit jaar wel weer klaar ben. Uiteraard is er een fotoreportage gemaakt:

85 likes

Veel plezier ervan mooie keuze :+1:t2: en goeie auto :grin:

1 like

Mooi horloge pluisje. Gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Lekker man, gefeliciteerd!

1 like

Hoe heb je die laatste foto gemaakt?

Zoiets?

18 likes

Zie trouwens nu dat je de vraag ‘draag je je horloges links of rechts?’ met ‘ja’ kan beantwoorden😜

7 likes

Mooie aanvulling op je collectie!

1 like

Perfecte match van de hour-markers met je groene mouwen :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi! Door de groene tennisbal wist ik ook meteen dat het deze was :smiley:

1 like

Vond deze eerst altijd echt… niet zo positief.

Maar ik ben er echt geheel van terug gekomen.
Wat een mooi en gaaf horloge is deze Rolex toch.
Echt wauw, goed gedaan kerel!

Van genieten :call_me_hand:t2:

1 like

Goede keuze! Veel plezier ermee!
Staat prima zo met de AP links. :grin:

1 like

Ik noemde deze Rolex altijd “de Rolex die je koopt als geen echte Rolex kan kopen”. Maar ineens wilde ik er ook een haha

2 likes

Die bestaat niet.

Wimbledon is echt mooi.
Smooth bezel misschien wat krasgevoeliger maar niet erger dan bij je AP.

1 like

Ja dat was ook het idee. De DJ lekker dagelijks en de AP sparen voor wat leukere momenten.

1 like

Mijn idee. Doe ik ook zo.

1 like

Gefeliciteerd top horloge !!

1 like

Helemaal mee eens! :+1:

En OP, gefeliciteerd, hier de broer met de fluted bezel. Plaat is echt underrated. Maar DJ’s trekken me niet meer zoals eerst, dus mijne gaat nog wel vertrekken

1 like

Erg mooi, op de een of andere manier zijn alle Rolexen waar groen in gebruik wordt altijd favoriet bij mij. Mooie keuze :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

Ps: lag deze ‘gewoon’ bij Gassan :thinking:

1 like