Nieuwe aanwinst 🎾

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Hartstikke mooi ding jongen :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

Zit er ook nog een dashboardklokje in?

1 like

Ja toevallig, maar dit model is niet heel moeilijk te krijgen. Is vaak te vinden.

1 like

Ok maar volgens de AD waar ik was (S&C Den Bosch) zou deze niet leverbaar zijn vandaar mijn vraag…

Nogmaals veel draagplezier :ok_hand:t2:

Ja dat krijg ik ook overal te horen, maar is stemmingsmakerij volgens mij hoor

1 like

Ok, dan heb ik gewoon pech gehad denk ik, het liefste heb ik op het moment een OP 41 maar dat is helemaal een onbegonnen zoektocht :grimacing:

1 like

Tenzij je een aantal jaar geduld hebt😂

2 likes

Ja klopt helaas wel of heeeeel veel boven list wil betalen :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Nice :ok_hand: :star_struck: gefeliciteerd

1 like

Grappig, daar was ik eigenlijk ook naar op zoek en die was nog eens een stuk minder duur. Maar inderdaad, erg lastig. Een DJ in deze uitvoering komt er heel dichtbij en is wel mooier wat de meerprijs imo rechtvaardigt.

1 like

Helemaal mee eens en de DJ is zeker het geld waard maar ik ben helemaal weg van de eenvoud van de OP :sweat_smile:

1 like

Top aanwinst, veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Asking the real questions here​:joy::joy:

4 likes

Gaaf! Geniet ervan

1 like

Super vet! Geniet van je aanwinst!

Toffe foto 2 horloges in je bmw!

1 like

Vaak langs gelopen. Nooit gedurfd naar binnen te lopen…
Ga toch maar eens kijken, met nadruk op kijken. Jouw model is toch wel heeeel gaaf. Geniet en wees voorzichtig.

1 like

Ik kan je echt aanraden even naar binnen te lopen. Het is erg laagdrempelig en de mensen aanwezig hebben veel kennis.

Van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst! Ben inmiddels wel,benieuwd naar je collectie foto…:sunglasses::+1:

1 like

Zo ben ik ook bij mijn DJ uitgekomen😂. Vergeleken met de marktprijs van de OP (want niet tegen list te krijgen) dan is zo’n DJ een betere deal.

1 like