Nieuwe aanwinsten: Rolex Datejust 116234 en een pussy

Zoals jullie wellicht wel weten ben ik sinds afgelopen vrijdag actief op zoek naar een Rolex Datejust 116234 op super jubilee. Ik ben al geruime tijd bezig te bepalen welke datejust het exact moet worden en zat te twijfelen over drie modellen. Uiteindelijk vrijdag de knoop doorgehakt. En vandaag was de dag dat ik een dergelijke klok mocht bezichtigen.

Kleine kanttekening, ik moest ook gelijk naar het uiterste oosten van het land om daar een ‘ragdoll’ kat op te halen. Ik een horloge, de lady een kat. Afijn, uiteindelijk maar mee ingestemd.

Via @rickbtc ben ik getipt op een prachtige tikker van een mede-forumlid. Dit exemplaar voldeed aan al mijn eisen. Dus een berichtje gestuurd en direct een reactie terug. Alles eigenlijk snel geregeld en omdat het een behoorlijk stuk rijden was, hebben we afgesproken om bij een Van der Valk in het midden te meeten.

Tja Van der Valk in corona-tijd, I know… Maar goed als we niet binnen mochten zitten, zouden we ergens in de buurt een geschikte plek opzoeken. En waar ik door mijn vrouwelijke navigator naar de verkeerde afslag werd gedirigeerd, wat me een bakkie tijd kostte, kreeg ik ondertussen bericht van de verkoper dat het bij hoge uitzondering mogelijk was om binnen te zitten. Toch wel een aparte gewaarwording in zo’n lege restaurantlobby en lichtelijk akward om daar zo te zitten. Maar goed het ging natuurlijk om de klok. En poi… wat is dat ding onmeunig mooi, zoals men dat bij mij in de buurt zegt. Een pracht exemplaar welke in het echt nog mooier is dan op welke foto dan ook. Telkens lijkt de wijzerplaat ook van kleur te veranderen, een toverwatch. En nadat zelfs mijn vriendin uiteindelijk enigzins begreep waarom mensen ‘deze belachelijke bedragen’ aan een horloge uitgeven, hebben we de koop rondgemaakt.

Al met al een chapeau dagje gehad met een geweldig resultaat. Zeer content met het horloge! Fijne verkoper (dreamwatch_nl) en het 2de klokje in 2 weken middels dit forum aangeschaft. Ik ben happy!

P.S. de kat mogen we over een paar weken ook ophalen.

![

Meer foto’s zullen uiteraard eerdaags volgen

46 likes

Gefeliciteerd man! Ik pas geleden ook een 116234 op super jubilee gekocht. Tijdloze watch :star_struck: geniet ervan!!

1 like

Nice! Proficiat! Heb hem zelf ook precies zo gehad.
Heb er toen een zwarte dial in laten zetten. Later alsnog verkocht (hierboven de huidige eigenaar).

Maar het blijft een tof ding!

1 like

Nice! Mooie aanwinst, ik heb zelf ook precies deze gehad, toppertje!

1 like

Graag nog wel een foto van de kat !
(Het horloge is schitterend)

2 likes

Ik ging hier alleen kijken voor de kat maar ben teleurgesteld nu☹️

2 likes

Zelf ook een lange tijd genoten van deze configuratie dus ik kan beamen dat je deze combo echt niet snel beu zal worden! Top zo die zilveren plaat, past bij alles. Heel veel plezier ermee!

1 like

Speciaal voor jullie die beste mevrouw nog even lastiggevallen voor wat foto’s .

16 likes

Heel erg mooi! Veel plezier er mee.

1 like

Veel draagplezier met deze klassieker :v:t3:

1 like

Heel mooi!
Deze hoop ik zelf ook nog eens te scoren met blauwe wijzerplaat, mijn droom horloge!

Geniet er van! :smile:

1 like

Ragdolls zijn top! t Horloge ook btw👌🏻

6 likes

Gefeliciteerd! Mooie configuratie met die lichte plaat.

1 like

Wat een schatjes😁

1 like

Gefeliciteerd, top horloge. Heel veel draagplezier!

1 like

Mooi zeg! En ragdolls zijn geweldig

7 likes

Dan heb ik nu toch maar liever de kat hoor:smile:

12 likes

Haha wauw! echt geweldig dit Jurk! Dit zal een lach bezorgen op het gezicht van m’n vriendin haha

1 like

Gefeliciteerd! En de sluiting blijft toch de mooiste :grinning:

1 like