Nieuwe hobby begonnen

Beste forumleden,

Ben nieuw hier op het forum en bij deze wil ik mij dan ook even kort voorstellen. Elk jaar als we met de familie op de vakantie gingen en we kwamen in een leuk stadje dan toch weer even door het raam kijken als we voorbij een horlogewinkel liepen. Ik heb een hele tijd niks meer met horloges gedaan, aangezien ik een andere hobby had/heb maar nu opzoek ben naar iets nieuws. En de horloges lijkt mij weer leuk om weer op te pakken. Aangezien de hobby erg uit de hand kan gaan lopen en ook gezien de kosten ben ik mij gaan focussen op wat vintage horloges. Na enige zoektocht ben ik begonnen met een Seiko volgens mij sports speedmaster 6319-6000.

Voor een redelijke prijs kunnen kopen echter functioneerd de draaiend bezel niet, dus hoop dan ook dat er hier forumleden zijn die mij wellicht kunnen helpen om dit horloge weer nieuw leven in te blazen.!

Heb ik hier een goede eerste aankoop gedaan om de hobby te starten?

36 likes

Als je iets koopt wat je mooi vindt is het altijd een goed begin.

Welkom. Veel plezier hier.

5 likes

De horloge duivel heeft weer een slachtoffer gevonden :joy:
Welkom en veel plezier met verzamelen!

1 like

Welkom! :wave:t3:
Ik heb bijna hetzelfde horloge in de verkoop, deze is wel werkend! :wink:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

Nieuwe verslaving :wink: welkom! mooie aanwinst!

Vintage kan tricky zijn om mee te beginnen, maar ik snap de aantrekkingskracht. Maak het vintage gedeelte op dit forum je thuis, er zit een schat aan kennis daar.

Welkom!

Welkom ! Koop maar vast een 10 delige horloge doos. Met vintage moet je wel weten dat onderhoud vaak bij aanschaf nodig is en dit al snel oploopt tot het aankoop bedrag. Met uitzonderingen natuurlijk.

Welkom op HF!

Welkom!

@anon34385602 :nerd_face:

9 likes

Welkom!

Hartelijk welkom!

Welkom…:+1:

Red jij het met 10 ja. ik heb twee dozen voor 10 en 18 stuks en dan nog liggen er horloges dubbel… :joy:

Als mensen vragen hoeveel horloges ik heb zeg ik meestal dat ik elke dag van de maand een andere kan dragen.

Welkom!

Welkom !

Da’s een mooie gateway drug!

Mocht je je ineens realiseren ‘wat doen die 10 horloge’s ineens in m’n kast’: de detoxclub bestaat (helaas?) nog niet

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

Welkom hier.