Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Next stop: PC-Hooftstraat :+1: :joy::joy:

4 likes

Dat is waar, maar de nieuwe horloges zijn ook wel heel vaak een extreme designtaal, als ik het zo kan verwoorden. En dat is de smaak bij een kleine groep denk ik :wink:

2 likes

Haha wilde op RBK replyen.

1 like

Heja…leuk, weer een nieuw topic van @Chillekasper over Invicta :+1:

12 likes

Wat een geruststelling dat andere merken daar geheel geen last van lijken te hebben :stuck_out_tongue:

Op hoeveel zitten we inmiddels?
Ben de tel kwijt. :joy:

2 likes

Van mij hadden ook jullie hierover mogen beginnen hoor… door een topic.

1 like

Daar heb je wel gelijk in, de meeste Invicta’s hebben een uitgesproken uiterlijk. Maar er zitten mi ook erg gewone en minder schreeuwerige modellen bij.

Maar omdat er veel mensen zijn die het merk afbranden, is er niets leuker om daar aan mee te doen.

Oh dank je.

1 like

Ik snap de lol er niet van, maar ga je gang :+1:

1 like

Ik ook niet, maar het zal vast en zeker gebeuren.

Weet je wat het is?
Invicta wordt de laatste tijd best wel door de strot geperst. Een heleboel (oudere) leden hier herkennen dit als “het Ingersoll” (:shushing_face:ssssssstttt) dingetje/effect en gooien “den kont in den krib” bij overdosis.
Men is gewoon bevreesd voor een nieuwe “Ingersoll (ssssstttt :shushing_face:) trol”.

2 likes

Als Rolex nou eens een winkel zou openen…
Daar schijnt wél vraag naar te zijn :wink:

Wel een héél klein winkeltje dan gezien de verhalen over hun aanbod.

8 likes

Als ze een tweede outlet openen zou ik eerder denken dat de productie groeit en de verkoop (online) achterblijft. Ik zie niet direct wat het met vertrouwen te maken heeft.

1 like

Vind dit toch een leuk exemplaar, en nog quartz ook !

4 likes

Yeeeesssss…kan ik saampjes met @anon50762135 en @Drebin naar toe na ons bezoekje aan de heren sauna :star_struck:

1 like

Je leeft maar één keer en das net nu !

2 likes

Rolex… ca. 1 mln. horloges per jaar en het lijkt of 80% via chrono24 etc. door de grijze dealers wordt verkocht.

Lege schappen bij Rolex…

2 likes

Pyramidespel !

1 like

Daarom kunnen ze nog wel een winkeltje openen toch?
Ik denk dat 80% van de Invicta’s ook niet door Ivicta maar door Amazon etc. verkocht wordt.

1 like