Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Ik weet een ander plakmerk dat ook een eigen hoekje mag…

1 like

?
Je klikt toch zelf dit topic aan?
Kun je ook laten lijkt me dan.

6 likes

Mwoah niet helemaal eens. Er staat ‘Invicta’ in de titel. Dat is al een goed teken om te negeren.

4 likes

Hmmmm dankzij deze post zit ik opeens de Invicta website af te struinen op zoek naar 56mm horloges…:flushed:

10 likes

Jongens het was bedoelt als een mededeling. Gewoon een nieuws feitje. Nergens om ons over op te winden.

2 likes

Zeer zeker

Ik ben echt helemaal klaar met dat Invicta gespam. Ik weet dat ik niet alles hoef te lezen en aan te klikken maar het wordt echt teveel. :-1:

8 likes

Kunnen we het ‘Invicta only’ topic niet omdopen in ‘Invicta only here’ topic?

4 likes

Hier, neem een pilletje.

anti rolex

18 likes

Hebben ze die ook van Omega?

2 likes

:+1::+1::+1:

2 likes

Beste Opa, slechte dag? :wink: Logischer lijkt: Outlets opent men doorgaans om af te raken van de oudere modellen.

Hebben jullie het eindelijk door???

Maar inderdaad, dit had ook in het Invicta only topic gekund. Niet voor ieder nieuwsfeitje hoeft een nieuw topic gemaakt te worden.

2 likes

Ok. Hmmm volgende keer als het om zo’n feitje gaat zal ik dat doen.:+1:t2:

1 like

Mijn broer werkt bij Canon Europe. Ik hou van hem met heel mijn hart. Maar Canon is dan ook het enige merk wat meedoet volgens hem. Hij had ook een fleece-sweater van Canon aan op mijn verjaardag. Kijk. Dat gaat dus te ver.

En daar zit hem de crux.

Als je overtuigd bent van één waarheid en deze ook (compulsief) ventileert word je vanzelf een beetje vervelend. Zelfs als je hef absoluut niet zo bedoeld.
Er zijn ook veel mensen op dit forum die dat hebben met een bepaald kroontjesmerk.

Dus Kasper. Probeer je interesse te verdelen. Je bent de wachttoren hier op het forum. Die gooien mensen soms weg.

Hou je van Invicta? Niets mis mee. Ik hou van mijn broer maar besef me ook dat ik niemand daarvan hoef te overtuigen.

13 likes

@Chillekasper ik was toevallig vorige week op Rosada in Roosendaal, ik heb inderdaad een lege winkel gezien waarop stond ‘Invicta store coming soon’. Het nieuwtje dat je hebt gelezen lijkt dus wel te kloppen!

1 like

:joy:

Geldt voor alle fanboys inderdaad. Of het nu Invicta, Rolex, Apple, Samsung enz. is.

3 likes

Vind ik ook. Veel te ver. Mijn broer hield het tenminste bij wollen debardeurs van Saab. Dat kon nog wel door de rolbeugel.

6 likes

Als invicta dat zelf op hun website plaatst zal daar wel enige waarheid achter schuilen. :wink:

Misschien wel… anderzijds geloof ik de prijzen op hun website ook niet :wink:

1 like