Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Ik bedoel meer dit stemmetje:

4 likes

:laughing::laughing::laughing:

Die gozer is te hip voor mij.

1 like

Wat een mannetje is dat danā€¦ is dit echt? Zal vast wel weer en toch heb ik weer geklikt, dus weer een view en dus weer 0,01 euro per maand meer op zijn rekening. Wanneer wordt de echte influencer, de kijker, eens betaald?

1 like

Echte influencers worden wel betaald hoor. Heb je de collectie van de kroonprins nog niet gezien?

2 likes

Volgens mij krijg je bij elke Invicta winkel bij aankoop van een horloge een tweede horloge ā€˜gratisā€™. Mijns inziens is een Invicta winkel dus per definitie een outlet. :sweat_smile:

1 like

Klopt. Details. :wink:

1 like

Klopt :wink:

2 likes

Ik hoop zonder de carriĆØre in natuurfilms.

3 likes

Voor Kasper, zijn medespelers of voor jou? :joy:

2 likes

Ja, ja en ja

2 likes

Leuk! Ben maar al te blij met mijn invicta

5 likes

Heb jij een Invicta? :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik zie het al :see_no_evil:

1 like

Als je die met dezelfde korting kon krijgen als een invicta, zou ik me toch afvragen of het een echte is.

Als je echt denk dat het een invicta is, je kunt je ogen gratis laten meten bij pearle. Misschien een idee om per ongeluk binnen te lopen, alhoewel, dat doe je misschien al soms zonder het te beseffen. Als verkopers raar opkijken dat ze helemaal geen kaas verkopen en je denkt bij de kaasboer te staan, zou ik eens vragen of ze je ogen kunnen meten.

Hebben ook vleugels :wink::joy:

2 likes

Allebei red bull gedronken? :slight_smile:

Heb er ooit wel 1 gehad. 2014 was dit.

2 likes

Welke is dat?

Een grote dikke gouden met blauwe wijzerplaat was dat. Geen idee welk type russian diver ofzo kan dat?

1 like

Dat zou kunnen.


Passen prima naast elkaar hoor die Invictasā€¦

3 likes